РОЗРОБЛЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ ПОСЛУГИ АРТ –КАФЕ

Автор(и)

  • Н. С. Кубишина канд. економ. наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-0563-1421
  • Г. М. Гребньов Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-6836-2129
  • А. А. Граділь Національний технічний університет України «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-1115-7244

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108746

Ключові слова:

послуга, ринок громадського харчування, концепція, арт-кафе, комунікаційна політика.

Анотація

У  статті було розглянуто ринок громадського харчування України та досліджено його основні тенденції. Ґрунтуючись на результатах дослідження та аналізу було доведено потребу в розвитку на ринку громадського харчування закладів категорії арт-кафе, що відповідають поточним тенденціям ринку, а також існуючим та прогнозованим потребам споживачів. Було розроблено та описано концепцію нового арт-кафе «INDIE», що включає ідеологію, філософію закладу, опис послуг та основних напрямів діяльності, слоган, логотип, опис екстер’єру та інтер’єру Авторами, було виведено своєрідну формулу концепції арт-кафе, слідуючи якої, такий заклад буде успішно та прибутково функціонувати. ідею арт-кафе можна описати так: «Ми створимо звичайне кафе у незвичайному столітті», яка пояснює відмову від віртуального життя. Ідея арт-кафе «INDIE» і полягає в тому, щоб об’єднати сучасну молодь 21 століття у живому спілкуванні, «витягнути» з соціальних мереж та Інтернет павутиння, позбавитись звички фабінгу. Саме в ідеології та форматі полягає інноваційність даної концепції. Діяльністю арт-кафе, також буде просуватися в маси, різні напрями мистецтва шляхом організації музичних, літературних, творчих вечорів, виставок тощо. Освітній напрям арт-кафе «INDIE» полягатиме в організації майстер-класів, тренінгів, лекцій різної тематики (від уроків ліпки глиною до вивчення мов програмування). Запропоновано комплекс маркетингової комунікаційної політики з метою виведення та просування закладу в ринкових умовах

Посилання

Поточні підсумки діяльності ресторанного бізнесу в Україні за 2016 рік [Електронний ресурс] // Ресторанный консалтинг. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.recon.com.ua/articles/.

Громадське харчування України сьогодні [Електронний ресурс] // Franchising.ua. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://franchising.ua/stattya/2579/gromadske-harchuvannya-ukraini-sogodni/.

Украинский общепит активно захватывает киевские ТРЦ [Електронний ресурс] // Народный корреспондент. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://nk.org.ua/ekonomika/ukrainskiy-obschepit-aktivno-zahvatyivaet-kievskie-trts-50060.

Тенденції розвитку ресторанного бізнесу України [Електронний ресурс] // Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Україна. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/14_APSN_2008/Economics/32215.doc.htm.

The Arts Cafe [Електронний ресурс] // The Kelly Writers House. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://writing.upenn.edu/wh/about/artscafe.php.

Граділь А. Теоретичні та практичні аспекти розроблення слогану в стратегії позиціонування [Електронний ресурс] / А. Граділь, Т. Діброва // Збірник наукових праць молодих вчених факультету менеджменту та маркетингу НТУУ "КПІ" «Актуальні проблеми економіки та управління". – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/73398.

Robert Michael Poole. Top Art Cafes in London [Електронний ресурс] / Robert Michael Poole // Blou in art info – Режим доступу до ресурсу: http://www.blouinartinfo.com/news/story/1438024/top-5-art-cafes-in-london.

What Is Indie Culture? [Електронний ресурс] // Blogspot. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://youprobablyhaventheardofthisblog.blogspot.com/p/what-is-indie-culture.html.

Кубишина Н.С. Концепція виведення нового товару на ринок/ Н.С. Кубишина//Актуальні проблеми економіки та управління. Збірник молодих вчених.— К: 2011. — № 5. —С. 13—16.

Граділь А. Міжнародний та вітчизняний досвід розвитку формату «арт-кафе»: особливості, тенденції, фактори успіху. [Електронний ресурс] / А. Граділь, Н. Язвінська // Економічний вісник Національного Технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут». – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://ev.fmm.kpi.ua/rt/printerFriendly/82511/0.

Зозульов О.В., Мартинова К.Л. Особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті. //Економічний вісник Національного технічного університету України “КПІ”. – К.: НТУУ «КПІ» ВПІ ВПК «Політехніка» – 2014. - №11. – С. 409-414

##submission.downloads##