ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН МІЖ ФРИЛАНСЕРАМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ ЇХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

С. М. Савченко, О. П. Грібініченко

Анотація


У статті досліджено таку категорію зайнятих, як фрилансери, розглянуто причини широкого розповсюдження та популярності фрилансу в сучасному світі. Проаналізовано український ринок фрилансу та виявлено його основні тенденції, що стосуються спеціалістів з інтернет-маркетингу. Розкрито основні етапи взаємодії вільного працівника та замовника його послуг та наведено їх специфіку для фрилансерів, що пропонують послуги з інтернет-маркетингу, у вигляді прикладів з досвіду авторів та інших джерел. Виявлено основні види послуг з інтернет-маркетингу, які користуються найбільшим попитом на ринку фрилансу. Досліджено можливі вигоди та ризики співпраці для обох сторін: фрилансера та замовника його послуг. На основі проаналізованої інформації створено класифікацію основних переваг та недоліків роботи з фрилансерами для підприємств та фриланса як способу зайнятості для спеціалістів у сфері інтернет-маркетингу.


Ключові слова


фрилансер; фриланс; соціально-трудові відносини; зайнятість; інтернет-маркетинг.

Повний текст:

PDF

Посилання


7 трендов мирового рынка фриланса / [Електронний ресурс] // Раздел «Рынок труда» портала ubr.ua – 2016. Режим доступу: http://ubr.ua/labor-market/ukrainian-labor-market/7-trendov-mirovogo-rynka-frilansa-363882

Pros and Cons of Hiring Independent Contractors / [Електронний ресурс] / Stephen Fishman // Nolo.com Human resources rubric – 2014. Режим доступу: http://www.nolo.com/legal-encyclopedia/pros-cons-hiring-independent-contractors-30053.html

The Problems with Hiring Freelancers / [Електронний ресурс] / Rob Rawson // Staff. com blog – 2013. Режим доступу: https://blog.staff.com/the-problems-with-hiring-freelancers

Вязникова В.В. Особенности трудовых взаимоотношений между российскими IT-фрилансерами и заказчиками их услуг / Валентина Вязникова // Экономическая социология – 2008. - №1. – С. 88-113.

Должен ли фрилансер уплачивать налоги в бюджет? / [Електронний ресурс] // Раздел «Статьи» на сайте компании «Аудит. Бухгалтерия. Аутсорсинг» - 2015. Режим доступу: http://www.buhuslugi.com.ua/ru/articles/636-dolzhen-li-frilanser-uplachivat-nalogi-v-byudzhet.html

Как выглядит украинский рынок фриланса: тенденции и цифры / [Електронний ресурс] / Инна Татолова // Блог rabota.ua – 2015. Режим доступу: http://blog.rabota.ua/kak-vyiglyadit-ukrainskiy-ryinok-frilansa-tendentsii-i-tsifryi/

Стребков Д., Шевчук А. Фрилансеры в информационной экономике: мотивация и организация труда / Д Стребков, Андрей Шевчук // Социальная реальность – 2008. - №1. – С. 23-39.

Фрилансер и закон: особенности нормативного регулирования деятельности / [Електронний ресурс] / Екатерина Гутгарц // Раздел «Финансовый гид» prostobank.ua – 2015. Режим доступу: http://www.prostobank.ua/finansovyy_gid/byudzhet/stati/frilanser_i_zakon_osobennosti_normativnogo_regulirovaniya_deyatelnosti




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108767

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 С. М. Савченко, О. П. Грібініченко

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua