ПОШУК ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ МОНЕТИЗАЦІЇ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ

Ю. О. Єрешко, А. Ю. Черненький

Анотація


В статті було визначено загальні методи монетизації додатків у маркетах найпопулярніших сучасних платформ поширення мобільного програмного забезпечення. Досліджено стратегії, які рекомендовані до використання мобільними розробниками та компаніями подібного профілю, та поради щодо монетизації мобільних застосунків, які було розроблено відомими практикуючими маркетологами. Проаналізовано ринок мобільних додатків для найбільш поширених платформ, їх аудиторію, число та їх загальні прибутки.Також, проаналізовано розподіл прибутків від монетизації мобільного програмного забезпечення, а саме такі, як безпосереднє придбання  додатку, прибутки від вбудованої реклами та придбань всередині додатку. Розглянуто особливості підходів до монетизації мобільних додатків, наведено відповідні приклади популярних успішних та невдалих засобів монетизації. Виявлено нові стратегії монетизації додатків, з яких деякі є поєднанням стандартних: вбудованої реклами, плати за застосунок, пробного періоду тощо, а інші є більш новаторськими та використовують відмінні від звичайних підходи. Окрім загальних засобів монетизації, розглянуто аналітику як метод монетизації мобільного програмного забезпечення, зокрема явну та тіньову аналітику, їх особливості, раціональність та методи. Особливу увагу надано поєднанню різних підходів до монетизації з метою використання переваг кожного для максимізації прибутків від додатку. В результаті дослідження та аналізу, були розроблені рекомендації до практичного застосування методів монетизації мобільних додатків. Використання вказаних підходів та порад гарантовано допоможе ефективніше розробити стратегію монетизації мобільного додатку.


Ключові слова


мобільні додатки; рекламний провайдер; монетизація мобільного додатку; ретаргетинг реклами; App Store; Google Play

Повний текст:

PDF

Посилання


Додаток Faded. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://madewithfaded.com/

Додаток iTunes. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.apple.com/ru/itunes/music/

Додаток Pro Cam 4. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://www.procamapp.com/

Платформа Apple Developers. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://developer.apple.com/iad/

Платформа App Store. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://appstore.com/

Платформа Bandcamp. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://bandcamp.com/help/downloading/

Платформа Deezer. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.deezer.com/

Платформа Google AdWords, [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.google.com.ua/adwords/

Платформа Google Play. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://play.google.com/

Платформа Statcounter. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://gs.statcounter.com

Платформа Statista – The portal for statistics. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.statista.com/

Компанія 22cans. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://22cans.com/

Л’юіс Трістан. Скільки коштують мобільні застосунки? [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://www.forbes.com/sites/tristanlouis/2013/08/10/how-much-do-average-apps-make/

Марета Чед. Ваш найкращий ресурс для розробки застосунків. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://appempire.com/




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108991

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Ю. О. Єрешко, А. Ю. Черненький

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua