ФОРМУВАННЯ ОМНІКАНАЛЬНОЇ ЗБУТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

О. В. Зозульов, М. Левченко

Анотація


Стаття присвячена висвітленню суті такого нового для світової маркетингової практики та теорії явища як омніканальні стратегії збуту підприємств. В статті наведено систематизацію походів (цільовий, бренд-орієнтований, комунікаційний, системно-інтегрований) до визначення омніканальної стратегії збуту, наведено авторське визначення. Наведено часові межи та передумови змін у стратегії канальності (одноканальна, мультиканальна, кросканальна, омніканальна та Бі-направлена) збутової стратегії підприємства. Наводиться брендорієнтована модель роботи с клієнтами компанії на основі омніканальної стратегії збуту. Визначено сутність та складові омніканального підходу до організації збуту підприємства. Наведено авторську модель безперервного циклу взаємодії та накопичення досвіду, необхідну для реалізації омніканальної збутової стратегії підприємства. Наведено етапи формування омніканальної збутової стратегії підприємства.

В статі показується, що оміканаліність – це новий підхід до організації і реалізації збуту продукції підприємства, при якому відбувається інтеграція комунікації і збуту поза залежності від окремого каналу розподілу, ціллю якого є їх об’єднання та створення умов до безперервного процесу придбання товару, навіть за умови переходу від одного каналу продажу до іншого. Показується зв'язок між брендорієнтованістю та омніканаліністю. Вказується, що омніканальність за сучасних умов виступає інструментом боротьби з монополізацією традиційних каналів збуту.

Ключові слова


маркетинг; збут; омніканальні стратегії збуту

Повний текст:

PDF

Посилання


Сайт компанії МакКінсі/ [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [США : Американський портал «МакКінсі та компанія» 2010-2016]. – Режим доступу: http://www.mckinsey.com/ (дата звернення 30.11.2015).

Сайт компанії «КОРУС консалтинг»/ [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [СПб : «КОРУС» консалтинг, 2000-2016]. – Режим доступу: http://ebukr.com/ (дата звернення 29.11.2015).

Матеріали з сайту http://bankir.ru/ [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [Москва : «Банкир.Ру», 1999-2016]. – Режим доступу: http://bankir.ru/ (дата звернення 02.12.2015).

Матеріали з сайту www.soft4retail.ru/ [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [Москва : «Софткей», 2014-2016]. – Режим доступу: http://www.soft4retail.ru/ (дата звернення 02.12.2015).

Матеріали з сайту forbes.kz/ [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [Казахстан : «Форбс», 2011-2016]. – Режим доступу: http://forbes.kz/ (дата звернення 02.12.2015).

Матеріали з сайту www.terrasoft.ru [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [Росія: «Террасофт-портал», 2012-2016]. – Режим доступу: https://www.terrasoft.ru (дата звернення 02.12.2015).

Матеріали з сайту brandshub.ru/ [Електронний ресурс] : [Інтернет-портал]. – Електронні дані. – [Росія: «Брендзхаб», 2012-2016]. – Режим доступу: http://brandshub.ru/ (дата звернення 02.12.2015).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 О. В. Зозульов, М. Левченко

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua