ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО РИНКУ ІТ-ПОСЛУГ ТА СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ НА НЬОМУ

А. В. Голидьбіна, Н. В. Язвінська

Анотація


Сьогодні ми не уявляємо свого життя без інформаційних технологій, майже кожна компанія у своїй діяльності  застосовує продукти ІТ-компаній чи користується їхніми послугами. Дана стаття присвячена дослідженню особливостей сучасного ринку ІТ-послуг та визначенню відповідної умовам ринку специфіки просування ІТ-послуг. Враховуючи неймовірний розвиток ринку, його фрагментацію та технологічну динамічність важливо визначити особливості які впливають на ефективність маркетингy ІТ-послуг в цілому і маркетингових комунікацій зокрема. В даній роботі розглянуто специфіку виробництва та реалізації ІТ-послуги, а також досліджено маркетинговий інструментарій комунікацій для успішного просування ІТ-послуги на ринку та зростання ІТ-компанії в подальших періодах. Оскільки ІТ-компанії не завжди застосовують потенціал сучасних засобів просування на ринку, тому в статті показано як використання відповідних комунікативних заходів та інструментів дозволяє вести покупця  воронкою продажів та забезпечувати його лояльність. 


Ключові слова


ІТ-послуги; класифікація ринку ІТ-послуг; закінчений ІТ-продукт; бізнес-процес створення «закінченого» ІТ-продукту; просування ІТ-послуг; ІТ-ринок; ІТ-продукт.

Повний текст:

PDF

Посилання


Исследование процесса производства ИТ-услуги [Електронний ресурс] / Н. В. Полякова, А. А. Обухова. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://cyberleninka.ru/article/n/issledovanie-protsessa-proizvodstva-it-uslugi.

ИТ-услуга: определение, свойства, структура [Електронний ресурс] / Н. В. Полякова, В. В. Полякова. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://cyberleninka.ru/article/n/it-usluga-opredelenie-svoystva-struktura.

Маркетинговые коммуникации / А.А. Романов, А.В. Панько. —

М.: Эксмо, 2006. — 432 с.

Методы маркетингового продвижения систем криптографической защиты информации [Електронний ресурс] / С. Панасенко, А. Микитась. – 2004. – Режим доступу до ресурсу: http://www.panasenko.ru/Articles/55/55.html

Разбираемся с определением ИТ-услуги [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.cleverics.ru/ru/subject-field/articles/321-servi

Управление уровнем ИТ-услуг. Часть 1. Высокие отношения [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.osp.ru/itsm/2013/05/13035447.html.

Что такое воронка продаж и зачем она нужна? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://toplead.com.ua/ru/blog/id/chto-takoe-voronka-prodazh-i-zachem-ona-nuzhna-012/

E-mailmarketing: полезные цифры для будущих рекламных кампаний [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://powerbranding.ru/trends/e-mail-marketing-poleznye-cifry-dlya-budushhix-reklamnyx-kampanij/.

ITIL Foundations: What Is a Service? [Електронний ресурс] / RicardoChavira – Режим доступу до ресурсу: http://its.yale.edu/news/itil-foundations-what-service

TheSocialMediaEngagementFunnel [Електронний ресурс] / MarkSmiciklas – Режим доступу до ресурсу: http://www.intersectionconsulting.com/2010/the-social-media-engagement-funnel/




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108738

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 А. В. Голидьбіна, Н. В. Язвінська

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua