ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО РИНКУ ІТ-ПОСЛУГ ТА СПЕЦИФІКА ПРОСУВАННЯ НА НЬОМУ

Автор(и)

  • А. В. Голидьбіна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-4372-1073
  • Н. В. Язвінська канд. економ. наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-7158-1701

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108738

Ключові слова:

ІТ-послуги, класифікація ринку ІТ-послуг, закінчений ІТ-продукт, бізнес-процес створення «закінченого» ІТ-продукту, просування ІТ-послуг, ІТ-ринок, ІТ-продукт.

Анотація

Сьогодні ми не уявляємо свого життя без інформаційних технологій, майже кожна компанія у своїй діяльності  застосовує продукти ІТ-компаній чи користується їхніми послугами. Дана стаття присвячена дослідженню особливостей сучасного ринку ІТ-послуг та визначенню відповідної умовам ринку специфіки просування ІТ-послуг. Враховуючи неймовірний розвиток ринку, його фрагментацію та технологічну динамічність важливо визначити особливості які впливають на ефективність маркетингy ІТ-послуг в цілому і маркетингових комунікацій зокрема. В даній роботі розглянуто специфіку виробництва та реалізації ІТ-послуги, а також досліджено маркетинговий інструментарій комунікацій для успішного просування ІТ-послуги на ринку та зростання ІТ-компанії в подальших періодах. Оскільки ІТ-компанії не завжди застосовують потенціал сучасних засобів просування на ринку, тому в статті показано як використання відповідних комунікативних заходів та інструментів дозволяє вести покупця  воронкою продажів та забезпечувати його лояльність. 

Посилання

Исследование процесса производства ИТ-услуги [Електронний ресурс] / Н. В. Полякова, А. А. Обухова. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://cyberleninka.ru/article/n/issledovanie-protsessa-proizvodstva-it-uslugi.

ИТ-услуга: определение, свойства, структура [Електронний ресурс] / Н. В. Полякова, В. В. Полякова. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://cyberleninka.ru/article/n/it-usluga-opredelenie-svoystva-struktura.

Маркетинговые коммуникации / А.А. Романов, А.В. Панько. —

М.: Эксмо, 2006. — 432 с.

Методы маркетингового продвижения систем криптографической защиты информации [Електронний ресурс] / С. Панасенко, А. Микитась. – 2004. – Режим доступу до ресурсу: http://www.panasenko.ru/Articles/55/55.html

Разбираемся с определением ИТ-услуги [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.cleverics.ru/ru/subject-field/articles/321-servi

Управление уровнем ИТ-услуг. Часть 1. Высокие отношения [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.osp.ru/itsm/2013/05/13035447.html.

Что такое воронка продаж и зачем она нужна? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://toplead.com.ua/ru/blog/id/chto-takoe-voronka-prodazh-i-zachem-ona-nuzhna-012/

E-mailmarketing: полезные цифры для будущих рекламных кампаний [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://powerbranding.ru/trends/e-mail-marketing-poleznye-cifry-dlya-budushhix-reklamnyx-kampanij/.

ITIL Foundations: What Is a Service? [Електронний ресурс] / RicardoChavira – Режим доступу до ресурсу: http://its.yale.edu/news/itil-foundations-what-service

TheSocialMediaEngagementFunnel [Електронний ресурс] / MarkSmiciklas – Режим доступу до ресурсу: http://www.intersectionconsulting.com/2010/the-social-media-engagement-funnel/

##submission.downloads##