ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА МОДЕЛІ БІЗНЕСУ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ

Н. Л. Писаренко, З. Р. Євдокимова

Анотація


функціонування ринку електронної комерції, виділено його характерні особливості, зокрема  - міжнародний характер, високу залежність від розвитку технологічної бази, постійну зміну форматів взаємодії гравців, відставання законодавчого регулювання від реального стану ринку, тощо. Виділено основні характеристики ринку, такі як короткі терміни впровадження продукту на ринок, широкий вибір товарів та послуг, можливість порівняння характеристик двох та більше товарів, зручність придбання, економія часу тощо.  Проведено порівняльний аналіз з ринками Європейських країн. Розглянуто особливості та узагальнено ключові моделі бізнесу, що використовуються на ринку.  Зокрема, нові моделі, що базуються на характері взаємовідносин зі споживачем – дизайнери споживчого досвіду, генератори потоку, будівники брендів, тощо. На основі аналізу  та проведеного експертного опитування було виділено ключові позитивні та негативні тенденції, що формують ринок електронної комерції, і, як підсумок, виділено ключові проблемні питання, що потребують вирішення, в тому числі – вдосконалення нормативної бази, впровадження системи підготовки персоналу тощо.


Ключові слова


електронна комерція; досвід споживача (користувача); електронний бізнес; бізнес модель.

Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України "Про електронну комерцію" [Електронний ресурс]. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/675-19.

Шнайдер Г. Electronic Commerce / Гаррі Шнайдер. // Course Technology. – 2008.

Weltevreden Jesse, The State of E-commerce, ([Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://drive.google.com/file/d/0B6-0KXLfOXsQQzVjaDRyaFRRbHM/view.

Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.

Особливості електронної комерції [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://finance-dom.ru/marketing/81/404.

Баценко Д. Внутрішні дослідження Deloitte // E-commerce Congress. – жовтень, 2016

Shaffey Dave, Ellis-Chdwick Fiona Digital marketing/Pearson Education Limited, 2012 - 698 p

Egol Matt, Peterson Michael, Stroh Stefan How to choose the right digital marketing model//Strategy+business magazine, PwC Strategy& Inc, Issue 75 summer 2014 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://docplayer.net/18825124-How-to-choose-the-right-digital-marketing-model.html

[Проникнення інтернету в Україні [Електронний ресурс] // Factum Group Ukraine. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.slideshare.net/WatcherUA/iq-2016-ukraine-internet-audience-research?ref=http://biz.liga.net/ekonomika/it/novosti/3300467-proniknovenie-interneta-v-ukraine-vpervye-prevysilo-60.htm].




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108753

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Н. Л. Писаренко, З. Р. Євдокимова

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua