РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264656Ключові слова:
маркетинг, ринок, інформаційна система, продовольство, стратегія, розвитокАнотація
Метою даної статті є розробка напрямів розвитку маркетингу на ринках агропродовольчої продукції. Актуальність дослідження полягає в необхідності напрямів розвитку в аграрних формуваннях щодо забезпечення ефективного функціонування підприємств. У процесі дослідження було використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів: економічного аналізу; аналізу та синтезу; графічний; дедуктивний; індуктивний. Отриманні результати представляють інформаційну основу прийняття господарських рішень в сфері маркетингу в аграрних підприємствах. Доведено доцільність розуміти маркетингову інформаційну систему підприємства як сукупність взаємозалежних внутрішніх і зовнішніх інформаційних потоків, основними полюсами якої є сільськогосподарський товаровиробник і споживач продовольчої продукції, що замикається в рамках маркетингової служби підприємства і спрямована на розробку ефективного комплексу маркетингу відповідної продукції.
Посилання
Ільченко Т.В. Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні. Приазовський економічний вісник. 2022. № 1 (30). С. 55-59.
Ільченко Т.В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств. Бізнес Інформ. 2020. №10. C. 460–468.
https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-10-460-468.
Підвальна О.Г., Колесник Т.В. Впровадження інновацій в маркетингу агропромислових підприємств. Приазовський економічний вісник. 2022. № 2 (31). С. 66-73.
Бондаренко В.М., Гонтарук Я.В. Формування моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива. Економіка та суспільство. 2022. № 37. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-072/2022-37-67.
Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 20.07.2022)
Ilchenko T.V. (2022). Tendentsii suchasnoho rozvytku marketynhovykh doslidzhen v Ukraini. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 1 (30), pp. 55-59. (in Ukrainian).
Ilchenko T. V. (2020). Rol marketynhovykh instrumentiv v innovatsiinomu rozvytku ahrarnykh pidpryiemstv [The role of marketing tools in the innovative development of agricultural enterprises]. Biznes Inform, vol. 10, pp. 460–468. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-10-460-468 (in Ukrainian).
Pidvalna O.H., Kolesnyk T.V. (2022). Vprovadzhennia innovatsii v marketynhu ahropromyslovykh pidpryiemstv [Implementation of innovations in the marketing of agricultural enterprises]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 2 (31), pp. 66-73. (in Ukrainian).
Bondarenko V.M., Hontaruk Ya.V. (2022). Formuvannia modelei marketynhu vzaiemodii silskohospodarskykh pidpryiemstv z vyrobnytstva biopalyva. [Formation of marketing models of interaction of agricultural enterprises in the production of biofuel]. Ekonomika ta suspilstvo, № 37. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-072/2022-37-67 (in Ukrainian).
Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy [The State Statistics Service of Ukraine]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua. (accessed June 20, 2022).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.