РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264656

Ключові слова:

маркетинг, ринок, інформаційна система, продовольство, стратегія, розвиток

Анотація

Метою даної статті є розробка напрямів розвитку маркетингу на ринках агропродовольчої продукції. Актуальність дослідження полягає в необхідності напрямів розвитку в аграрних формуваннях щодо забезпечення ефективного функціонування підприємств. У процесі дослідження було використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів: економічного аналізу; аналізу та синтезу; графічний; дедуктивний; індуктивний. Отриманні результати представляють інформаційну основу прийняття господарських рішень в сфері маркетингу в аграрних підприємствах. Доведено доцільність розуміти маркетингову інформаційну систему підприємства як сукупність взаємозалежних внутрішніх і зовнішніх інформаційних потоків, основними полюсами якої є сільськогосподарський товаровиробник і споживач продовольчої продукції, що замикається в рамках маркетингової служби підприємства і спрямована на розробку ефективного комплексу маркетингу відповідної продукції.

Посилання

Ільченко Т.В. Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні. Приазовський економічний вісник. 2022. № 1 (30). С. 55-59.

Ільченко Т.В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств. Бізнес Інформ. 2020. №10. C. 460–468.

https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-10-460-468.

Підвальна О.Г., Колесник Т.В. Впровадження інновацій в маркетингу агропромислових підприємств. Приазовський економічний вісник. 2022. № 2 (31). С. 66-73.

Бондаренко В.М., Гонтарук Я.В. Формування моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива. Економіка та суспільство. 2022. № 37. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-072/2022-37-67.

Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 20.07.2022)

Ilchenko T.V. (2022). Tendentsii suchasnoho rozvytku marketynhovykh doslidzhen v Ukraini. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 1 (30), pp. 55-59. (in Ukrainian).

Ilchenko T. V. (2020). Rol marketynhovykh instrumentiv v innovatsiinomu rozvytku ahrarnykh pidpryiemstv [The role of marketing tools in the innovative development of agricultural enterprises]. Biznes Inform, vol. 10, pp. 460–468. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-10-460-468 (in Ukrainian).

Pidvalna O.H., Kolesnyk T.V. (2022). Vprovadzhennia innovatsii v marketynhu ahropromyslovykh pidpryiemstv [Implementation of innovations in the marketing of agricultural enterprises]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk, vol. 2 (31), pp. 66-73. (in Ukrainian).

Bondarenko V.M., Hontaruk Ya.V. (2022). Formuvannia modelei marketynhu vzaiemodii silskohospodarskykh pidpryiemstv z vyrobnytstva biopalyva. [Formation of marketing models of interaction of agricultural enterprises in the production of biofuel]. Ekonomika ta suspilstvo, № 37. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-072/2022-37-67 (in Ukrainian).

Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy [The State Statistics Service of Ukraine]. Available at: http://www.ukrstat.gov.ua. (accessed June 20, 2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-14