LANDING PAGE ТА SMART SITE ЯК ЕФЕКТИВНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ

О. П. Цурін, А. С. Шпіляк

Анотація


У статті досліджено роль Landing Page як ефективного маркетингового інструменту, проаналізовано основні етапи створення сторінки, її структуру та компоненти. Розглянуто Smart Site як інноваційне вдосконалення Landing Page, вказано його основні характеристики і механізм дії. Проаналізовано причини ефективності цільових сторінок, основні важелі впливу на відвідувача. Охарактеризовано особливості та роль кожного компонента сторінки. Виявлено найпоширеніші помилки розробників сторінки, запропоновано можливі шляхи їх виправлення та фактори, які необхідно враховувати при створенні Landing Page. Надано рекомендації щодо правильного створення цільової сторінки, яка підвищить показник конверсії. Вказано можливі способи моніторингу результатів та виявлення недоліків, що гальмують процес покупки. Сформульовано вимоги для розробника та замовника Landing Page чи Smart Site, дотримання яких сприяє отриманню максимально ефективного результату. Обґрунтовано актуальність використання цих маркетингових інструментів у майбутньому

Ключові слова


Landing Page; Smart Site; цільова сторінка; інтернет-маркетинг; конверсія; онлайн покупки

Повний текст:

PDF

Посилання


Сторінка-вітрина [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Сторінка-вітрина

«Використовуємо Landing Page для продажів» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://premmerce.com.ua/academy/prodagz-i-analituka/promotion_and_marketing/landing-pages

Зозулёв А.В., Кубышина Н.С. Маркетинг //Под. ред. С.А. Солнцева. – К.:Знання; М.: Рыбари, 2011. – 421 с;

Conversion rate of online shoppers worldwide [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.statista.com/statistics/439576/online-shopper-conversion-rate-worldwide/

Д. Бредлі, Г. Тейн «Торгові війни: битва за успіх на прилавках і онлайн» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bookmate.com/books/mEXqxzSW

Average value of global online shopping orders in 2nd quarter 2015, by device [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.statista.com/statistics/239247/global-online-shopping-order-values-by-device/

Average value of global online shopping orders in 2nd quarter 2015, by platform [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.statista.com/statistics/325445/online-shopping-order-values-platform

Stop Building Websites and Start Building Smart Sites [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dtelepathy.com/blog/news-events/impress-smart-site


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 О. П. Цурін, А. С. Шпіляк

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

2014-2015 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
2014-2015 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2015 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua