Рекламна політика

Видавець допускає можливість помірного використання відповідних рекламних оголошень на вебсайтах наукових видань і в деяких друкованих виданнях за умови, що рекламні заходи не впливають на редакційні рішення та/або редакційні матеріали. 

Усі рекламні матеріали мають бути чітко відокремлені від редакційного контенту та позначені як реклама  як на вебсайтах, так і в друкованих виданнях, щоб уникнути плутанини між науковими статтями та комерційними оголошеннями.

Видавець зобов’язується уникати розміщення реклами, що може створити конфлікт інтересів, негативно вплинути на репутацію видання або суперечити принципам наукової етики та права.

Видавець залишає за собою право відхилити або видалити будь-які рекламні повідомлення, що суперечать науковій етиці та/або Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».