ЕВОЛЮЦІЯ ФОРМ СЕКСУАЛЬНИХ СТИМУЛІВ У РЕКЛАМІ ТА ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИНУЛИ НА ЇХ СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧАМИ

Автор(и)

  • Є. В. Гнітецький канд. економ. наук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-6905-9057
  • О. П. Грібініченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-8447-4075

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108729

Ключові слова:

поведінка споживача, сексуальні стимули, мотивації, дослідження споживчих мотивацій, реклама.

Анотація

У статті досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.

Посилання

Infante D. Remembering the Swedish Bikini Team, Beer Advertising's Forgotten First Ladies [Електронний ресурс] / Dave Infante // Thrillist. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.thrillist.com/drink/nation/swedish-bikini-team-old-milwaukee-beer-history-story-behind-the-sexiest-beer-commercials.

Reichert T. Sex in advertising : perspectives on the erotic appeal / T. Reichert, J. Lambiase. – Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc., 2003. – 306 p.

Sex in Advertising [Електронний ресурс] // AdAge. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://adage.com/article/adage-encyclopedia/sex-advertising/98878/.

Spivack E. The History of the Flapper, Part 1: A Call for Freedom [Електронний ресурс] / Emily Spivack // Smithonian.com. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://www.smithsonianmag.com/arts-culture/the-history-of-the-flapper-part-1-a-call-for-freedom-11957978/.

Vintage Ad Browser. Режим доступу до ресурсу: http://www.vintageadbrowser.com/

Линдстром М. Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя / Мартин Линдстром. – М.: Эксмо, 2010. – 240 с.

Сивулка Дж. Мыло, секс и сигареты / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой. — СПб: Питер, 2002. — 576 с.

Тангейт М. Всемирная история рекламы / Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Бук, 2008. – 270 с.

##submission.downloads##