АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108742Ключові слова:
маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача на промисловому ринкуАнотація
В статті наведене та проаналізоване питання формування значущої пропозиції на промисловому ринку, висвітлено основні проблеми з якими стикається українське підприємство при її розробці, а також причини їх виникнення. В статті наведена методика побудови унікальної торгової пропозиції, представлена у вигляді 4-х етапної схеми, що включає пошук відповідей на питання п’яти основних блоків: «цільова аудиторія», «цінність», «переваги», «конкуренція», «результат діяльності».Виявлено, що недостатня увага приділяється аналізу ринкового середовища клієнта, дослідженню специфіки роботи в його галузі, особливостям організації клієнта. На основі факторів, що впливають на процес прийняття рішення про покупку на промисловому ринку в статті запропонована структурно-логічна схема аналізу споживачів для формування унікальної значущої для клієнта пропозиції. Запропонований у статті хід дослідження та отримані результати можуть стати для підприємства відчутною перевагою у конкурентній боротьбі за клієнта.
Посилання
Уникальное торговое предложение (УТП): правила разработки от А до Я. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.gd.ru/articles/3714-unikalnoe-torgovoe-predlojenie-utp
Creating a unique selling proposition – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.slideshare.net/mistykortes/creating-a-unique-selling-proposition
Каксформулироватьсильноепредложениеценности. Методика построенияключевых сообщений для В2В. В2В Ray. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.slideshare.net/evgeniyvoropay/kak-sformulirovat
Marketing Strategy: What Makes You Special? – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.b2binternational.com/publications/marketing-strategy-what-makes-you-special/
Зозулёв А. В. Промышленный маркетинг : рыночная стратегия : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : ЦУЛ, 2010. - 576 с.
Зозульов О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку //Маркетинг в Україні. – 2015. - № 2 (89). – С. 39-45.
Царьова Т. О. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів // Маркетинг в Україні. - К., - 2006 - № 3 (37). - С. 16-19.
C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum. Customer Value Propositions in Business Markets– [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.academia.edu/10395145/Customer_Value_Propositions_in_Business_Markets
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.