АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Автор(и)

  • О. В. Зозульов канд. економ. наук, професор Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-7087-2080
  • А. Т. Василенко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0003-1237-7529

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108742

Ключові слова:

маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача на промисловому ринку

Анотація

В статті наведене та проаналізоване питання формування значущої пропозиції на промисловому ринку, висвітлено основні проблеми з якими стикається українське підприємство при її розробці, а також причини їх виникнення. В статті наведена методика побудови унікальної торгової пропозиції, представлена у вигляді 4-х етапної схеми, що включає пошук відповідей на питання п’яти основних блоків: «цільова аудиторія», «цінність», «переваги», «конкуренція», «результат діяльності».Виявлено, що недостатня увага приділяється аналізу ринкового середовища клієнта, дослідженню специфіки роботи в його галузі, особливостям організації клієнта. На основі факторів, що впливають на процес прийняття рішення про покупку на промисловому ринку в статті запропонована структурно-логічна схема аналізу споживачів для формування унікальної значущої для клієнта пропозиції. Запропонований у статті хід дослідження та отримані результати можуть стати для підприємства відчутною перевагою у конкурентній боротьбі за клієнта.

Посилання

Уникальное торговое предложение (УТП): правила разработки от А до Я. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.gd.ru/articles/3714-unikalnoe-torgovoe-predlojenie-utp

Creating a unique selling proposition – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.slideshare.net/mistykortes/creating-a-unique-selling-proposition

Каксформулироватьсильноепредложениеценности. Методика построенияключевых сообщений для В2В. В2В Ray. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.slideshare.net/evgeniyvoropay/kak-sformulirovat

Marketing Strategy: What Makes You Special? – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.b2binternational.com/publications/marketing-strategy-what-makes-you-special/

Зозулёв А. В. Промышленный маркетинг : рыночная стратегия : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : ЦУЛ, 2010. - 576 с.

Зозульов О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку //Маркетинг в Україні. – 2015. - № 2 (89). – С. 39-45.

Царьова Т. О. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів // Маркетинг в Україні. - К., - 2006 - № 3 (37). - С. 16-19.

C. Anderson, James A. Narus, Wouter van Rossum. Customer Value Propositions in Business Markets– [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.academia.edu/10395145/Customer_Value_Propositions_in_Business_Markets

##submission.downloads##