МАРКЕТИНГ НЕЗАЛЕЖНИХ ТА АФІЛІЙОВАНИХ СТАРТАПІВ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108756Ключові слова:
стартап, поняття стартапу, бізнес-модель, маркетинг стартапів, інновації, маркетинговий аналіз, інвестиції, комерціалізація.Анотація
У статті визначено основні складові діяльності стартап-проектів, що включають наявність інноваційної ідеї, інтелектуальні та фінансові ресурси та маркетинг інновацій. Систематизовано підходи вчених до визначення етапів розвитку стартапів і проаналізовано найбільш використовувані з них. Окреслено специфіку етапів розвитку незалежних та афілійованих стартапів, проведено їх порівняльний аналіз, і як результат, розкрито відмінності в етапах, їх послідовності та маркетинговій діяльності незалежних та афілійованих стартапів, серед яких зокрема наступні: різні етапи та напрямки розвитку проектів, цільові аудиторії на кожному з етапів діяльності стартапу, джерела фінансування; різняться принципи формування команди та інститути, що повинні бути задіяні при розробці та виведенні продукту на ринок, відповідно відрізняються канали збуту та комунікацій, що використовуються компаніями. На основі детального аналізу вище зазначених питань в статті наведено маркетингові дії на кожному із етапів розвитку стартап-проектів інноваційної продукції.
Посилання
Бланк С. Стартап: настольная книга основателя / С. Бланк, Б. Дорф.– М. : Альпина Паблишер, 2013. – 616 с.
Студія «Startup Creation» - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://startupcreation.net.
Журнал «Forbes» - [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://forbes.ru.
Этапы развития стартапов - [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://startup-house.ru/stati-pro-startapy/link/etapy-razvitiya-startapov.
Что такое стартап - [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.temabiz.com/terminy/chto-takoe-startap.html.
От идеи к реализации: 12 этапов проектирования стартапа - [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://kontur.ru/articles/1493.
Content marketing innovation in the enterprise - [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/4.1/146.pdf
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.