ПОШУК ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ МОНЕТИЗАЦІЇ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108991Ключові слова:
мобільні додатки, рекламний провайдер, монетизація мобільного додатку, ретаргетинг реклами, App Store, Google PlayАнотація
В статті було визначено загальні методи монетизації додатків у маркетах найпопулярніших сучасних платформ поширення мобільного програмного забезпечення. Досліджено стратегії, які рекомендовані до використання мобільними розробниками та компаніями подібного профілю, та поради щодо монетизації мобільних застосунків, які було розроблено відомими практикуючими маркетологами. Проаналізовано ринок мобільних додатків для найбільш поширених платформ, їх аудиторію, число та їх загальні прибутки.Також, проаналізовано розподіл прибутків від монетизації мобільного програмного забезпечення, а саме такі, як безпосереднє придбання додатку, прибутки від вбудованої реклами та придбань всередині додатку. Розглянуто особливості підходів до монетизації мобільних додатків, наведено відповідні приклади популярних успішних та невдалих засобів монетизації. Виявлено нові стратегії монетизації додатків, з яких деякі є поєднанням стандартних: вбудованої реклами, плати за застосунок, пробного періоду тощо, а інші є більш новаторськими та використовують відмінні від звичайних підходи. Окрім загальних засобів монетизації, розглянуто аналітику як метод монетизації мобільного програмного забезпечення, зокрема явну та тіньову аналітику, їх особливості, раціональність та методи. Особливу увагу надано поєднанню різних підходів до монетизації з метою використання переваг кожного для максимізації прибутків від додатку. В результаті дослідження та аналізу, були розроблені рекомендації до практичного застосування методів монетизації мобільних додатків. Використання вказаних підходів та порад гарантовано допоможе ефективніше розробити стратегію монетизації мобільного додатку.
Посилання
Додаток Faded. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://madewithfaded.com/
Додаток iTunes. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.apple.com/ru/itunes/music/
Додаток Pro Cam 4. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://www.procamapp.com/
Платформа Apple Developers. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://developer.apple.com/iad/
Платформа App Store. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://appstore.com/
Платформа Bandcamp. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://bandcamp.com/help/downloading/
Платформа Deezer. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.deezer.com/
Платформа Google AdWords, [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.google.com.ua/adwords/
Платформа Google Play. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://play.google.com/
Платформа Statcounter. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://gs.statcounter.com
Платформа Statista – The portal for statistics. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://www.statista.com/
Компанія 22cans. [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://22cans.com/
Л’юіс Трістан. Скільки коштують мобільні застосунки? [Електронний ресурс] – Режим доступу. http://www.forbes.com/sites/tristanlouis/2013/08/10/how-much-do-average-apps-make/
Марета Чед. Ваш найкращий ресурс для розробки застосунків. [Електронний ресурс] – Режим доступу. https://appempire.com/
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.