ОСОБЛИВОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ

Автор(и)

  • С.О. Солнцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0002-8820-3528
  • О.П. Грібініченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0001-8447-4075

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.139966

Ключові слова:

digital-маркетинг, інтернет-маркетинг, digital-інструменти, промисловий маркетинг, промисловий ринок, процес прийняття рішення,

Анотація

У статті розглянуто специфіку digital-маркетингу на промисловому ринку. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії цифрового маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії digital-маркетингу, які мають бути враховані компаніями при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення інтернет-технологій у бізнес-середовище. Визначено роль інтернету у процесі прийняття рішення про покупку товарів промислового призначення. Здійснено аналіз характеристик осіб, що приймають рішення про покупку продуктів побутової хімії промислового призначення, та на основі отриманих результатів зроблено висновок про доцільність інвестування в канал інтернет-комунікацій. Запропоновано базові інструменти digital-маркетингу, які мають бути задіяні у стратегії digital-маркетингу компаній, що працюють на промисловому ринку побутової хімії, та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, веб-сайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг. Система автоматизації маркетингу та CRM-система дозволяють здійснити інтеграцію онлайн та офлайн каналів з метою отримання переваг омніканальної стратегії. Веб-сайт, інтегрований з веб-магазином, та організація власного кабінету покупців дадуть можливість покращити досвід споживачів та підвищити лояльність. Пошуковий маркетинг є ключовим елементом стратегії digital-маркетингу на промисловому ринку, тому необхідно забезпечити видачу веб-сайту за даними ключовими запитами. Збільшення продажів та підвищення проникнення забезпечується просуванням товарів у середовищі онлайн-маркетплейсів, а також завдяки роботі з відгуками клієнтів на даних сайтах. Контент-маркетинг реалізується на веб-сайті компанії, у соціальних мережах та на галузевих медіа-ресурсах. Ефективним є контент навчального характеру, іміджевий контент, відеоконтент.

Посилання

Chaffey D., Smith P. Emarketing Excellence. New York. 2013. 641 p. URL:

http://charsoomarketing.com/wpcontent/uploads/downloads/2016/02/Dave_Chaffey_PR_Smith_Emarketing_Excelle B2B Customers

Buying Behavior nce_Pl.pdf.

Consumer Barometer with Google. URL: https://www.consumerbarometer.com/en/.

DeGevter S. How to overcome unique B2B digital marketing challenges. 2018. URL:

https://marketingland.com/how-to-overcome-unique-b2b-digital-marketing-challenges-234156.

Digital Transformation and B2B E-Commerce Report 2017-18. URL:

https://www.icorda.be/media/1378/sana-digital-transformation-b2b-e-commerce-report-nl.pdf.

Global B2B e-commerce gross merchandise volume (GMV) from 2013 to 2017 (in billion

U.S. dollars). URL: https://www.statista.com/statistics/705606/global-b2b-e-commerce-gmv/.

Global Ecommerce: Statistics and International Growth Trends [Infographic]. URL:

https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics.

Holliman G., Rowley J. Business to business digital content marketing: marketers’

perceptions of best practice. Journal of Research in Interactive Marketing. Vol. 8. Issue 4. 2017. 269-

pp. URL: https://doi.org/10.1108/JRIM-02-2014-0013.

Miller M. B2B Digital Marketing: Using the Web to Market Directly to Businesses.

Indianapols. 2012. URL:

https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=DMDRm1cwgesC&oi=fnd&pg=PT26&dq=digit

al+marketing+B2B&ots=Q-

rkeO6qI3&sig=gKEggGyCCm_5MyQyvjYMRJNOiOM&redir_esc=y#v=onepage&q=digital%20ma

rketing%20B2B&f=false.

Think with Google. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/.

Travis S. 3 insights that will help you serve today’s B2B buyer. URL:

https://www.thinkwithgoogle.com/advertising-channels/b2b-buyers-online-and-offline/.

Гавриков А. Стратегия интернет-маркетинга для B2B. Бесплатный сыр в мышеловке.

URL: https://www.marketologi.ru/publikatsii/stati/strategija-internet-marketinga-dlja-b2bbesplatnyjj-syr-v-myshelovke/.

Что такое входящий маркетинг (InboundMarketing)? 2012. URL:

https://lpgenerator.ru/blog/2012/06/19/chto-takoe-vhodyashij-marketing-inbound-marketing/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-10