СТАН ТА ДИНАМІКА РОСТУ РИНКУ КІБЕРСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.143144Ключові слова:
маркетинг, кіберспорт, маркетинг на ринку кіберспорту, стан ринку кіберспорту, динаміка росту кіберспорту,Анотація
Розвиток електроніки сприяє появі та розвитку нових технологічних явищ. Апаратний прогрес разом із бажанням змагатися призвели до популяризації кіберспорту. В 21 столітті класичні підходи маркетингу стають все більш дорогими і менш ефективними. Споживачі перенасичені інформацією і усталені шляхи комунікації швидко перестають діяти. З переходом компаній у кіберсередовище, такий маркетинговий напрям як кіберспорт допомагає привернути увагу найскладнішої аудиторії - міленіалів. Кіберспорт - це нова сфера економічних відносин на межі спорту, медіа-бізнесу та кіберсередовища, і в найближчі десятиліття він буде на рівних конкурувати з традиційними видами спорту та іншими розвагами. В даній статті виявлено стан та динаміка розвитку ринку кіберспорту за останні 4 роки. Проведено всебічний аналіз кількісних показників. Виявлено тенденції ринку кіберспорту. Наведено кількісні показники у натуральних та вартісних одиницях щодо маркетингової та фінансово-економічної привабливості ринку. Проаналізовано систему економічних відносин на ринку кіберспорту та виокремлено основні суб’єкти та релевантні предмети обміну на ринку. Показані основні закономірності розвитку ринку в Україні та світі. Також проведено порівняльний аналіз специфіки розвитку вітчизняного ринку кіберспорту по відношення до світових тенденцій. Проведено аналіз регіонального розподілу та тенденції росту кількості гравців і глядачів. Виявлена проблематика розвитку кіберспорту в окремих регіонах. З’ясовані основні дисципліни сфери кіберспорту та їх популярність, виведена статистика сталої аудиторії, загальної та щомісячної кількості гравців. Висвітлено статистику гендеру і віку кіберспортивної аудиторії. Інформативно освітлено кіберспортивний ринок у часи зростання його інвестиційної привабливості. Беручи до уваги динамічні зміни ринкового середовища досліджувана тема потребує більшої деталізації та доповнення, оскільки наразі існуючих досліджень недостатньо. Проведений аналіз буде цікавим спеціалістам у сфері маркетингу та підприємницької діяльності, які хочуть ознайомитися або поповнити свої знання про ринок кіберспорту.
Посилання
Hunter S. Digital Natives: The Rise of Esport. URL:
https://www.parksassociates.com/bento/shop/samples/Parks%20Assoc%20Digital%20Natives%
Rise%20of%20Esports%20TOC.pdf
Newzoo 2018 Global eSports Market Report. URL: https://asociacionempresarialesports.es/wpcontent/uploads/newzoo_2018_global_esports_market_report_excerpt.pdf
Esports Courtside Playmakers of 2017. URL: http://strivesponsorship.com/wpcontent/uploads/2017/12/SuperData-2017-Esports-Market-Brief.pdf
B. Cunningham. Why eSports Is The Next Big Thing In Marketing? URL:
L. Wiseman. The future of esports marketing. URL: https://venturebeat.com/2017/11/09/thefuture-of-esports-marketing-2/
Warman P. The eSports Economy. URL:
http://www.igamingbusiness.com/sites/igamingbusiness.com/files/Newzoo_eSports_iGaming_W
ebinar.pdf
Arkenberg C. Esports graduates to the big leagues. URL:
https://www2.deloitte.com/content/dam/insights/us/articles/4677_eSports/4677_eSports.pdf
Esports earnings data. URL: https://www.esportsearnings.com/tournaments
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.