ПЕРМАНЕНТНА МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • С. О. Cолнцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» , Україна https://orcid.org/0000-0002-8820-3528
  • О. В. Черненко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» , Україна https://orcid.org/0000-0001-8464-2948
  • М. А. Северин Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» , Україна https://orcid.org/0000-0002-6556-5040

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264659

Ключові слова:

маркетингова інформація, маркетингова інформаційна система, інформаційні процеси, інформаційне забезпечення, програмне забезпечення

Анотація

В статті проаналізовано взаємозалежність компонентів забезпечення маркетингових інформаційних процесів. Показано, що рівень програмного забезпечення відповідає та залежить від корпоративної культури підприємства, рівня кадрового та технічного забезпечення. Визначено внутрішні та зовнішні детермінанти можливості та доцільності модернізації програмного забезпечення. Запропоновано розглядати та застосовувати неперервний процес модернізації, який визначено як перманентну модернізацію. Розроблено структуру та логіку перманентної модернізації програмного забезпечення інформаційних процесів. Запропоновано здійснення моніторингу ринку програмного забезпечення маркетингу та моніторингу рівня програмного забезпечення маркетингових інформаційних процесів для постійного підтримання програмного забезпечення на рівні, що відповідає потребам маркетингу і створює умови для досягнення сталих конкурентних позицій підприємства на ринку.

Посилання

Jobber D. and Rainbow C. A Study of the Development and Implementation of Marketing Information Systems in British Industry. Journal of the Marketing Research Society. 1997. No. 19 (3). Pp. 104–111.

Talvien J. M. Information systems in marketing. European Journal of Marketing. 1995. Vol. 29, Iss 1. Pp. 8-26.

Gurau G. Integrated online marketing communication: implementation and management. Journal of Communication Management. 2008. Vol. 12 No. 2. Pp. 169-184.

Шелюк Л. О., Крикавський Є. В., Дейнега І. О., Дейнега О. В., Патора Р. Маркетингова інформація: навч. посіб. Рівне : видавець Олег Зень, 2008. 456 с.

Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя : монографія / М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О. І. Яшкіна та ін. ; за ред. М. А. Окландера. Одеса : Астропринт. 2017. 292 с.

Федорченко А. В. Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2008. URL: http://economy.kpi.ua/uk/node/209.

Черненко О. В. Реформування маркетингової інформаційної системи виробників побутових котлів в умовах цифрової економіки : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. Київ, 2019. 28 с.

Солнцев С. О., Москаленко О. Д, Черненко О. В. Система моніторингу маркетингового середовища підприємства. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2018. №15. С. 341–354.

Северин М. А., Солнцев С. О. Розвиток маркетингових інформаційних систем вітчизняних підприємств в умовах інформатизації суспільства. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2020. №17. С. 361–371.

Літературознавча енциклопедія : у 2 т. / авт.-уклад. Ю. І. Ковалів. Київ : ВЦ «Академія», 2007. Т. 2. С. 167.

Y. E. Chan. An Investigation of Factors Affecting Marketing Information Systems’ Use. Journal of Marketing Development and Competitiveness. 2013. Vol. 7(2). Рр. 115-121.

Касич А. О, Харькова А. О. Управління конкурентними перевагами підприємства. Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопільський національний економічний університет. Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2016. Том 25. № 2. С. 79-85.

Сайт компанії Innoware. Міграція із російських ERP і СRM систем на рішення від Міcrosoft. URL: https://innoware.ua/migration-rosiyskykh-erp-crm-microsoft/.

Буряк В. Відмова від російського ПЗ – питання часу. URL: https://expert.com.ua/150289-vidmova-vid-rosijskogo-pz-pitannya-chasu-ekspert-rozpoviv-yak-buxgalteram-obrati-programu.html.

Нагорна А. Компанія «Бітрікс24» закривається в Україні. Причина – війна. URL: https://dev.ua/news/bitrix24-leaves-ukraine.

Словник української мови: в 11 томах. Том 6, 1975. С. 329. URL: http://sum.in.ua/s/permanentnyj.

Jobber, D., & Rainbow, C. (1997). A Study of the Development and Implementation of Marketing Information Systems in British Industry. Journal of the Marketing Research Society, no. 19 (3), pp. 104–111.

Talvien J. M. (1995). Information systems in marketing. European Journal of Marketing, vol. 29, Iss 1, pp. 8-26.

Gurau G. (2008). Integrated online marketing communication: implementation and management. Journal of Communication Management, vol. 12, no. 2, pp. 169-184.

Sheliuk,, L. O., Krykavskyi, Ye. V., Deineha, I. O., Deineha, O. V., & Patora, R. (2008). Marketynhova informatsiia [Marketing information]. Rivne : vydavets Oleh Zen, 456 p.

Oklander, M. A. (Eds.). (2017). Tsyfrovyi marketynh - model marketynhu 21 storichchia [Digital marketing - the marketing model of the 21st century: a monograph]. Odesa, Astroprynt, 292 p.

Fedorchenko, A. V. (2008). Rol marketynhu ta marketynhovykh doslidzhen v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [The role of marketing and marketing research in the enterprise management system]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». Available at: http://economy.kpi.ua/uk/node/209.

Chernenko, O. V. (2019). Reformuvannia marketynhovoi informatsiinoi systemy vyrobnykiv pobutovykh kotliv v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Reforming the marketing information system of manufacturers of domestic boilers in the conditions of the digital economy]. [(PhD Thesis), ELAKPI. Available at: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/27547/1/Chernenko_diss.pdf.

Solntsev, S. O., Moskalenko, O. D, & Chernenko, O. V. (2018). Systema monitorynhu marketynhovoho seredovyshcha pidpryiemstva [Monitoring system of the enterprise's marketing environment]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI», no. 15, pp. 341–354.

Severyn, M. A., & Solntsev, S. O. (2020). Rozvytok marketynhovykh informatsiinykh system vitchyznianykh pidpryiemstv v umovakh informatyzatsii suspilstva [Development of marketing information systems of domestic enterprises in conditions of informatization of society]. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI», no. 17, pp. 361–371.

Kovaliv, Yu. I. (Eds.). (2007). Literaturoznavcha entsyklopediia [Literary encyclopedia]. Kyiv, (Vol. 2). p. 167.

Chan, Y. E. (2013). An Investigation of Factors Affecting Marketing Information Systems’ Use. Journal of Marketing Development and Competitiveness, vol. 7(2), pр. 115-121.

Kasych, A. O, & Kharkova, A. O. (2016). Upravlinnia konkurentnymy perevahamy pidpryiemstva [Management of competitive advantages of the enterprise]. Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats. Ternopilskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet - Economic analysis: coll. of science works Ternopil National University of Economics. vol. 25, № 2, pp. 79-85.

Official site of Innoware. Mihratsiia iz rosiiskykh ERP i SRM system na rishennia vid Microsoft [Migration from Russian ERP and CRM systems to solutions from Microsoft]. Available at: https://innoware.ua/migration-rosiyskykh-erp-crm-microsoft/.

Buriak, V. Vidmova vid rosiiskoho PZ – pytannia chasu [Abandoning Russian software is a matter of time]. Available at: https://expert.com.ua/150289-vidmova-vid-rosijskogo-pz-pitannya-chasu-ekspert-rozpoviv-yak-buxgalteram-obrati-programu.html.

Nahorna, A. Kompaniia «Bitriks24» zakryvaietsia v Ukraini. Prychyna – viina ["Bitrix24" company is closed in Ukraine. The reason is the war]. Available at: https://dev.ua/news/bitrix24-leaves-ukraine.

Slovnyk ukrainskoi movy [Dictionary of the Ukrainian language]. (Vol.6). (1975). P. 329. Available at: http://sum.in.ua/s/permanentnyj.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-14