ОПТИМАЛЬНЕ КЕРУВАННЯ ВЕЛИЧИНОЮ ЗНИЖКИ НА БРЕНД ФІРМОЮ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • М. C. Мазуренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • І. Д. Фартушний Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-1595-9495

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264666

Ключові слова:

знижка, роздрібна торгівл, попит підприємства, концепція «4Р», оптимальне керування

Анотація

Особливу увагу у цій статті присвячено знижці, як ціновому специфічному фактору впливу на попит підприємства. Метою даної роботи стає формалізація та побудова специфічного апарату по встановленню знижки на продукцію, що представляє собою один із основних факторів керування попитом підприємства. Відповідно до поставленої мети створюється відповідна структуризація та формалізація необхідного матеріалу, представлення взаємовідношень та гіпотез у вигляді моделі та створення прикладного апарату для вирішення її. Досліджується сукупність економічних взаємовідносин, що виникають між продавцями та покупцями на ринку в роздрібній торгівлі, якому найбільш властиве використання фактору знижки, предметом дослідження є регулювання ціною, шляхом надання знижки, фірмою та її взаємозв’язок із реакцією споживачів в умовах невизначеності.

Посилання

Thabit, Thabit and Raewf, Manaf, The Evaluation of Marketing Mix Elements: A Case Study (March 1, 2018). International Journal of Social Sciences & Educational Studies, March 2018, Vol.4, No.4

Noor, Jawwad & Takeoka, Norio. (2021). Optimal Discounting*. Econometrica. 90. 10.3982/ECTA16050. (дата звернення: 10.02.2022)

Вітлінський В.В. Моделювання економіки : навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2003. 408 с.

Зайченко Ю.П. Дослідження операцій : підручник. 4-е вид., перероб. і допов. К: ЗАТ «ВІПОЛІ», 2001. 688 с.

Мошнеська А. В. Математичні методи ціноутворення в околі цінових знижок. Ефективна економіка, №1, 2015. (дата звернення: 01.04.2022)

Ладієва Л.Р. Оптимальне керування системами : навч. посіб. Київ: НМЦ ВО, 2000. 187 с.

Thabit, Thabit and Raewf, Manaf, The Evaluation of Marketing Mix Elements: A Case Study (March 1, 2018). International Journal of Social Sciences & Educational Studies, March 2018, Vol.4, No.4 (accessed: 18.03.2022)

Noor, Jawwad & Takeoka, Norio. (2021). Optimal Discounting*. Economet-rica. 90. 10.3982/ECTA16050. (accessed: 10.02.2022)

Vitlinsky V.V. (2003) . Modeliuvannia ekonomiky: navch. posib [Modeling of the economy: teaching. Manual]. Kyiv:: KNEU,. 408 p. (in Ukrainian)

Zaichenko Yu.P. (2001) Doslidzhennia operatsii : pidruchnyk. 4-e vyd., pererob. i dopov. [Operations research: a textbook. 4th ed., revision. and added] Kyiv:: CJSC "VIPOLI", 688 p. (in Ukrainian)

Moshneska A. V. (2015) Matematychni metody tsinoutvorennia v okoli tsinovykh znyzhok [Mathematical methods of pricing in the vicinity of price discounts]. Effective Economy, no 1.

Ladiyeva L.R. (2000) Optymalne keruvannia systemamy : navch. posib [Optimal management of systems: training. manual]. Kyiv: NMC VO, 187 p. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-14

Номер

Розділ

Економіко-математичне моделювання бізнесових процесів