ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В РЕВЕНЮ МЕНЕДЖМЕНТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.29.2024.308825

Ключові слова:

ревеню-менеджмент, готель, готельний бізнес, інформаційні технології, цифрова трансформація

Анотація

У статті досліджено питання використання цифрових інструментів і інформаційного забезпечення ревеню менеджменту. Визначено потребу у вивченні елементів і складових цифрової трансформації бізнес процесів в готельному бізнесі. Основною проблемою, з якою стикаються готельні підприємства при використанні ревеню менеджменту, є те, що, необхідно оцінювати поточну ситуацію, аналізувати велику кількість даних і адаптувати свою цінову стратегію під ситуацію на ринку. Запропоновано інформаційно-комунікаційну систему розповсюдження за умови розробки і впровадження системи ревеню менеджменту. Як висновок, сказано про те, що інформаційні технології, трансформуючись стають не тільки засобом вдосконалення бізнес процесів, а й основним інструментом для підвищення доходів і оптимізації витрат. Нові технології передбачають автоматизацію багатьох операційних процесів в готелі.

Посилання

Jang J. H., Kim J. K., Hwang Y. H. Influence of hotel information system quality on system use and user satisfaction. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism.2006. Vol. 7, no. 3. P. 41–58.

Al-Wattar Y. M. A., Almagtome A. H., Al-Shafeay K. M. The role of integrating hotel sustainability reporting practices into an Accounting Information System to enhance Hotel Financial Performance: Evidence from Iraq. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure. 2019. Vol. 8, no. 5. P. 1–16.

Galičić V., Ivanović S. Quality management of hotel information system. Informatologia. 2008. Vol. 41, no. 4. P. 286–292.

Garrow L., Ferguson M. Revenue management and the analytics explosion: Perspectives from industry experts. Journal of Revenue and Pricing Management. 2008.Vol. 7. P. 219–229.

Alrawadieh Z., Alrawadieh Z., Cetin G. Digital transformation and revenue management: Evidence from the hotel industry. Tourism Economics. 2021. Vol. 27, no. 2. P. 328–345.

Perinotto A. R. C., Araújo S. M., Borges V. D. P. C., Soares J. R. R., Cardoso L., Lima Santos L. The development of the hospitality sector facing the digital challenge. Behavioral Sciences.2022. Vol. 12, no. 6. P. 192.

Kansakar P., Munir A., Shabani N. Technology in the hospitality industry: Prospects and challenges. IEEE Consumer Electronics Magazine. 2019. Vol. 8, no. 3. P. 60–65.

King B., Fishman E. K., Horton K. M., Rowe S. P. The incipient digital revolution in hospitality and health care: digital is hospitable. Journal of the American College of Radiology. 2018. Vol. 15, no. 9. P. 1351–1353.

Bisoi S., Roy M., Samal A. Impact of artificial intelligence in the hospitality industry. International Journal of Advanced Science and Technology. 2020. Vol. 29, no. 5. P. 4265–4276.

Klein R., Koch S., Steinhardt C., Strauss A. K. A review of revenue management: Recent generalizations and advances in industry applications. European journal of operational research. 2020.Vol. 284, no. 2. P. 397–412.

Manousakis V., Mattas A. Statistical Analysis on the Impact of Online Travel Agents’(OTAs) Commission Structure on Hotels’ Revenue Management. Sustainable Food Chains and Ecosystems: Cooperative Approaches for a Changing World. 2020. P. 63–77.

Jawabreh O., Jahmani A., Maaiah B., Basel A. Evaluation of the contents of the five stars hotel website and customer orientation. Information Sciences Letters. 2022. Vol. 11, no. 4. P. 1077–1085.

Guillet B. D., Chu A. M. C. Managing hotel revenue amid the COVID-19 crisis. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2021.Vol. 33, no. 2. P. 604–627

Jain H., Bacon T. Using data analytics to capture revenue management benefits in turbulent periods. Journal of Revenue and Pricing Management. 2016.Vol. 15. P. 87–94.

Tuomi A., Tussyadiah I. P., Stienmetz J. Applications and implications of service robots in hospitality. Cornell Hospitality Quarterly. 2021.Vol. 62, no. 2. P. 232–247.

Fusté-Forné F., Jamal T. Co-creating new directions for service robots in hospitality and tourism. Tourism and Hospitality.2021. Vol. 2, no. 1. P. 43–61.

Rosete A., Soares B., Salvadorinho J., Reis J., Amorim M. Service robots in the hospitality industry: An exploratory literature review. In Exploring Service Science: 10th International Conference, IESS 2020, Porto, Portugal, February 5–7, 2020, Proceedings 10 (pp. 174-186). Springer International Publishing.

Styvén M. E., Wallström Å. Benefits and barriers for the use of digital channels among small tourism companies. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism. 2019.Vol. 19, no. 1. P. 27–46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-15