УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ MEGOGO
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.29.2024.308834Ключові слова:
асортиментна політика, удосконалення, IPTV, цифрове телебачення, ОТТ-платформи, модель, ситуаційний аналіз, умови невизначеностіАнотація
У поданому дослідженні на основі аналізу теоретичних підходів та вивчення існуючих трендів на ринку цифрового телебачення було розроблено рекомендації щодо покращення асортиментної політики провідної української Megogo. Метою роботи було визначено удосконалення теоретико-методичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо управління асортиментною політикою IPTV-сервісів в умовах невизначеності ринку задля підвищення ефективності використання. У дослідженні було використано загальнонаукові та специфічні методи, зокрема: систематизації та узагальнення; аналізу і синтезу; статистичні методи; методи планування. У роботі набули розвитку концептуальні підходи до визначення асортиментної політики, як це стратегічної області управління асортиментом підприємства, що покликана збалансувати товарні попит і пропозицію з метою досягнення конкретних бізнес-цілей. А також визначено її основні структурні елементи: управління товарами, управління асортиментом та елімінування позицій. Під час вивчення існуючих наукових підходів до формування механізму управління асортиментною політикою було запропоновано авторський алгоритм його реалізації. Характеризуючи властивості асортименту (широта, повнота, глибина, стійкість, новизна, раціональність та гармонійність) було вказано параметри їх вимірів і представлено у вигляді схематичного оисунку. Особливим досягненням поданого дослідження стала розроблена модель ситуативного аналізу та управління підприємством в умовах невизначеності. На основі зазначеної моделі було розроблено практичні рекомендації удосконалення асортиментної політики підприємств на ринку цифрового телебачення, зокрема, для компанії Megogo. Під час аналізу діяльності компанії було виокремлено основні напрями вдосконалення асортиментної політики Megogo. Оцінивши планові результати впровадження заходів, зроблено висновки, щодо релевантності нової моделі управління асортиментною політикою Megogo в контексті підвищення ефективності використання наявної бібліотеки контенту та донесення її переваг до аудиторії.
Посилання
Nieschlag R., Dichtl E., Hörschgen H. (2002). Marketing. Berlin, Duncker und Humblot. 1376 p.
Berman, B., & Evans, J. R. (2007). Retail Management: A Strategic Approach. Pearson Prentice Hall. 682 р.
Kotler, P., Armstrong, G. (2018). Principles of Marketing. Pearson, 707 p.
Kubyshyna, N. S. (2019). Upravlinnya asortymentnoyu politykoyu pidpryyemstva. Ekonomichnyy visnyk NTUU «KPI». № 16. S. 287–300.
Krykavskyy YE. V. (2008). Marketynhova tovarna polityka: navch. posibn. Lviv: «Lvivska politekhnika», 276 s.
Vynohradova S. N., Hurska S. P., Pihunova O. V. (1997). Orhanizatsiya komertsiynoyi diyalnosti: navch. posib. Kyiv: Vyshcha shkola, 464 s.
Cambridge University Press. Digital Television. In Cambridge Dictionary. Available at: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/digital-television
IPTV (Internet Protocol Television) Market Size forecast 2023–2030. Fortune Business Insights. Available at: https://www.fortunebusinessinsights.com/internet-protocol-television-iptv-market-106645
Over-the-Top. Glossary Adjust. Available at: https://www.adjust.com/glossary/ott-over-the-top/
Megogo zalyshyv konkurentiv v Ukrayini daleko pozadu. Shcho vin robytyme v Polʹshchi, de panuyut’ Netflix, HBO та Disney+. Forbes. Available at: https://forbes.ua/innovations/megogo-zalishiv-konkurentiv-v-ukraini-daleko-pozadu-shcho-vin-robitime-v-polshchi-de-panuyut-netflix-hbo-ta-disney-17022023-11739
UX Trend Report 2023 – For Your OTT Product Roadmap. UX- UX-studiya. Accedo. Available at: https://www.accedo.tv/insights-and-news/ux-trend-report-2023-for-your-ott-product-roadmap
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.