БРЕНД-ОРІЄНТОВАНА ПОВЕДІНКА В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.32.2025.328539Ключові слова:
корпоративна культура, бренд, бренд-орієнтована поведінка, комунікація, організаційна психологія, корпоративна соціальна відповідальністьАнотація
У статті обґрунтовано визначення корпоративної культури, а також розглядаються можливості цілеспрямованого впливу на корпоративну культуру з метою її трансформації. Зокрема, включення орієнтації на бренд до структури цінностей корпоративної культури та як наслідок зміна поведінки співробітників у бік орієнтації на цінності бренду. Автори розглядають бренд-орієнтовану поведінку як одну з метрик оцінки ефективності персоналу в умовах великої організації, де працюють представники різних професій. Також вона дає можливість уніфікувати сервіс, що надається, щоб підтримувати високий рівень задоволеності споживачів у процесі будь-якої взаємодії з підприємством. Саме тому формування бренд-орієнтованої поведінки має велике значення як у рамках розвитку внутрішнього клімату організації, так і у рамках розвитку бізнесу. Запропоновано ряд практико ¬орієнтованих методів вбудовування моделей поведінки, орієнтованих на бренд у корпоративну культуру організацій.
Посилання
Копитко М. І., Левків Г. Я. Вплив корпоративної культури на рівень лояльності працівників у процесі забезпечення економічної безпеки підприємств. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія економічна. 2016. Вип. 2. С. 187-200.
Степанова Л. В., Тужилкіна О. В. Корпоративна культура в контексті регулювання соціально-трудових відносин. Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики: монографія / за ред. Т. А. Костишиної. Полтава, 2020. С. 518–534.
Андрушкевич Н. В., Журба О. А., Буфан І. М. Оцінка інвестиційної вартості об’єктів нерухомості та фактори, що на неї впливають. Економіка та суспільство. 2024. № 66. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-9
Шевченко І. Б. Корпоративна культура як елемент медіа менеджменту підприємства. Науковий погляд у майбутнє. 2017. № 05-04. С. 58-66.
Зaмкoвий О. Корпоративна культура як фактор формування успішності українського ділового оточення на шляху до європейських стандартів. Економіка та суспільство. 2022. №4 1. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-62
Івашова Н. В. Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. Т. 2, № 4. С. 89-97.
Kopytko M. I., Levkiv H. Ia. (2016) Vplyv korporatyvnoi kultury na riven loialnosti pratsivnykiv u protsesi zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstv [The influence of corporate culture on the level of employee loyalty in the process of ensuring the economic security of enterprises]. Naukovyi visnyk Lvivskoho derzhavnoho universytetu vnutrishnikh sprav. Seriia ekonomichna – Scientific Bulletin of the Lviv State University of Internal Affairs. Economic Series, vol. 2, pp. 187-200.
Stepanova L. V., Tuzhylkina O. V. (2020) Korporatyvna kultura v konteksti rehuliuvannia sotsialno-trudovykh vidnosyn [Corporate culture in the context of regulating social and labor relations]. In. T. A. Kostyshynoi. Sotsialno-trudovi vidnosyny: problemy nauky ta praktyky: monohrafiia [Social and labor relations: problems of science and practice: monograph]. Poltava, pp. 518–534.
Andrushkevych N. V., Zhurba O. A., Bufan I.M. (2024) Otsinka investytsiinoi vartosti obiektiv nerukhomosti ta faktory, shcho na nei vplyvaiut [Assessment of the investment value of real estate and factors affecting it]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, vol. 66. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-9
Shevchenko I. B. (2017) Korporatyvna kultura yak element media menedzhmentu pidpryiemstva [Corporate culture as an element of media management of an enterprise]. Naukovyi pohliad u maibutnie – Scientific view into the future, vol. 05-04, pp. 58-66.
Zamkovyi O. (2022) Korporatyvna kultura yak faktor formuvannia uspishnosti ukrainskoho dilovoho otochennia na shliakhu do yevropeiskykh standartiv [Corporate culture as a factor in shaping the success of the Ukrainian business environment on the way to European standards]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, vol. 41. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-62
Ivashova N. V. (2011) Mistse brendynhu u suchasnykh marketynhovykh kontseptsiiakh [The place of branding in modern marketing concepts]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovations, vol 4, pp. 89-97.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.