LANDING PAGE ТА SMART SITE ЯК ЕФЕКТИВНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ

Автор(и)

  • О. П. Цурін канд. тех. наук, доцент Національний технічний університет України «КПІ», Україна
  • А. С. Шпіляк Національний технічний університет України «КПІ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.13.2016.80353

Ключові слова:

Landing Page, Smart Site, цільова сторінка, інтернет-маркетинг, конверсія, онлайн покупки

Анотація

У статті досліджено роль Landing Page як ефективного маркетингового інструменту, проаналізовано основні етапи створення сторінки, її структуру та компоненти. Розглянуто Smart Site як інноваційне вдосконалення Landing Page, вказано його основні характеристики і механізм дії. Проаналізовано причини ефективності цільових сторінок, основні важелі впливу на відвідувача. Охарактеризовано особливості та роль кожного компонента сторінки. Виявлено найпоширеніші помилки розробників сторінки, запропоновано можливі шляхи їх виправлення та фактори, які необхідно враховувати при створенні Landing Page. Надано рекомендації щодо правильного створення цільової сторінки, яка підвищить показник конверсії. Вказано можливі способи моніторингу результатів та виявлення недоліків, що гальмують процес покупки. Сформульовано вимоги для розробника та замовника Landing Page чи Smart Site, дотримання яких сприяє отриманню максимально ефективного результату. Обґрунтовано актуальність використання цих маркетингових інструментів у майбутньому

Посилання

Сторінка-вітрина [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Сторінка-вітрина

«Використовуємо Landing Page для продажів» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://premmerce.com.ua/academy/prodagz-i-analituka/promotion_and_marketing/landing-pages

Зозулёв А.В., Кубышина Н.С. Маркетинг //Под. ред. С.А. Солнцева. – К.:Знання; М.: Рыбари, 2011. – 421 с;

Conversion rate of online shoppers worldwide [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.statista.com/statistics/439576/online-shopper-conversion-rate-worldwide/

Д. Бредлі, Г. Тейн «Торгові війни: битва за успіх на прилавках і онлайн» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bookmate.com/books/mEXqxzSW

Average value of global online shopping orders in 2nd quarter 2015, by device [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.statista.com/statistics/239247/global-online-shopping-order-values-by-device/

Average value of global online shopping orders in 2nd quarter 2015, by platform [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.statista.com/statistics/325445/online-shopping-order-values-platform

Stop Building Websites and Start Building Smart Sites [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.dtelepathy.com/blog/news-events/impress-smart-site

##submission.downloads##