РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ КИСЛОМОЛОЧНИХ БАКТЕРІАЛЬНИХ ЗАКВАСОК

Катерина Володимирівна Бажеріна, Вадим Володимирович Стадніченко, О. В. Андаліцька

Анотація


В даній статті розглянуті вітчизняні виробники бактеріальних сухих заквасок, представлені на ринку кисломолочних заквасок. У статті подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон’юнктури ринку бактеріальних заквасок та можливостей вдосконалення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств. У досліджені проаналізована відомість, лояльність до марок, знання про властивості заквасок, визначені фактори вибору марки, референті групи споживачів, діяльність конкурентів, конкурентні переваги іноземних заквасок тощо.  Дане дослідження включало аналіз зіставлення споживчих інтересів існуючих та потенційних споживачів, а саме споживачів готових заквасок. Виходячи з результатів дослідження для двох груп вітчизняних підприємств даної галузі запропоновані шляхи вдосконалення комунікаційної стратегії з метою захисту своїх конкурентних позицій. Відповідно до отриманих результатів маркетингового дослідження, виявлених чинниках успіху іноземних марок та до стратегії позиціювання вітчизняних марок було запропоновано ряд окремих комунікаційних заходів для компаній, що ввійшли у зону інформаційного дефіциту  та у зону техніко-інформаційного відставання.


Ключові слова


торгова марка; комплекс маркетингових комунікацій; комунікаційна політика; лояльність до бреду; цільова аудиторія; ринок кисломолочних заквасок

Повний текст:

PDF

Посилання


Ганіна В. І. Сучасний погляд на пробіотичні продукти / В. І. Ганіна / / Все про молоко. - 2001. - № 3. - С.38-41

Шубравська О.В. Розвиток ринку молока і молочної продукції: світові тенденції і вітчизняні перспективи / О.В. Шубравська, Т.В. Сокольська // Економіка і прогнозування. - 2008. - № 2. - С. 80-93.

Галак І.М. Залучення інвестиційних ресурсів на молокопереробні підприємства / І. М. Галак // Економіка АПК. - 2007 - № 3 - С.82-85.

Офіційний сайт міністерства економічного розвитку і торгівлі України// http://www.ukrexport.gov.ua/ukr/prom/ukr/4044.html

Постанова кабінету міністрів України № 208 від 17 лютого 2010р. «Про деякі питання удосконалення системи охорони здоров'я» // http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/208-2010-%D0%BF




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.12.2015.45703

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Катерина Володимирівна Бажеріна, Вадим Володимирович Стадніченко, О. В. Андаліцька

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua