СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ: ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТА НОВІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

К. А. Полторак, Олександр Вікторович Зозульов

Анотація


В статті наведені та проаналізовані основні детермінанти розвитку ринку Інтернет-торгівлі. Виявлено фактори розвитку ринку, до яких відносяться збільшення кількості користувачів Інтернетом, зростання рівня покупок через онлайн-магазини та популяризація мобільних пристроїв для здійснення покупок. Розглянуто роль соціальних мереж у процесі здійснення покупок в Інтернеті. Виявлено, що учасники соціальних мереж, не лише спілкуються в даному середовищі, а й формують новий інформаційний простір всередині співтовариств, що впливає на купівельну поведінку споживачів.  Показано, що соціальні мережі перетворилися з каналу комунікації в канал продажу товарів. Також, проаналізовано розвиток мережевої інфраструктури, до якої відносяться платіжні системи та сайти-агреготори, та їх роль у процесі покупки онлайн. Досліджено явище омніканальності продажу, що сформувалось у сучасному мережевому середовищі. На основі проаналізованих детермінант, запропоновано власний підхід до маркетингової діяльності, а саме краудмаркетинг. Розроблено, двоконтурну модель комунікаційного впливу в мережі, що є базою для реалізації концепції краудмаркетингу.


Ключові слова


Інтернет-торгівля; соціальні мережі; детермінанти; краудмаркетинг; двоконтурна модель

Повний текст:

PDF

Посилання


Украинцы стали активнее покупать в интернет-магазинах [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://zn.ua/TECHNOLOGIES/ukraincy-stali-aktivnee-delat-pokupki-v-internet-magazinah-136689_.html

Доля заказов со смартфонов на ЗаказЮА возросла [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://retail-community.com.ua/news/menedjment/906-v-yanvare-dolya-zakazov-so-smartfonov-na-zakazua-vozrosla-do-18

Поведение потребителей в социальных сетях [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://www.slideshare.net/oliarizenko/ss-24642590

2015 Facebook Industry Report [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://get.simplymeasured.com/2015-05-facebook-report-em.html#i.1f5l4tg1730f70

8 советов как продать через социальные сети [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://mmr.ua/news/id/8-sovetov-kak-prodavat-cherez-socialnye-seti-44412/

Что такое прайс-агрегатор? [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://www.calend.ru/afisha/230/

Знакомимся сплатежной системой Paepal [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://www.vxzone.com/payment/paypal/260-paypal.html

Омниканальность – будущее ритейла [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ebukr.com/2013120319215/omnikanalnost-budushchee-ritejla

За омниканальным потребителем будущее eCommerce [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ebukr.com/2014020723819/za-omnikanalnym-potrebitelem-budushchee-ecommerce

Три совета по созданию омниканальной стратеги [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://mmr.ua/news/id/tri-soveta-po-sozdaniju-omnikanalnoj-strategii-44081/

Потребители охотнее покупают товары брендов которые постят клиентоориентированый контент [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://mmr.ua/news/id/potrebiteli-ohotnee-pokupajut-tovary-brendov-kotorye-postjat-klientoorientirovannyj-kontent-44039

Зозульов О.В., Полторак К.А. Застосування крауд-технології в маркетинговій діяльності підприємств / О.В. Зозульов // Економічний Вісник НТУУ КПІ. – 2014. - №11 – С.422-429.

Зозульов О.В., Полторак К.А. Новий підхід до управління в маркетингу. / О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2013. - №5 (80) – С.48-54.

News & Polls by Ipsos [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ipsos-na.com/news-polls

Socialogue: I Like You and Will Follow You Anywhere! [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ipsos-na.com/news-polls/pressrelease.aspx?id=5645




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.12.2015.45716

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 К. А. Полторак, Олександр Вікторович Зозульов

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua