РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ КИСЛОМОЛОЧНИХ БАКТЕРІАЛЬНИХ ЗАКВАСОК

Автор(и)

  • Катерина Володимирівна Бажеріна НТУУ "КПІ", Україна https://orcid.org/0000-0002-1049-3000
  • Вадим Володимирович Стадніченко НТУУ "КПІ", Україна https://orcid.org/0000-0003-0554-6742
  • О. В. Андаліцька Національний технічний університет України «КПІ», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.12.2015.45703

Ключові слова:

торгова марка, комплекс маркетингових комунікацій, комунікаційна політика, лояльність до бреду, цільова аудиторія, ринок кисломолочних заквасок

Анотація

В даній статті розглянуті вітчизняні виробники бактеріальних сухих заквасок, представлені на ринку кисломолочних заквасок. У статті подані результати проведеного маркетингового дослідження щодо кон’юнктури ринку бактеріальних заквасок та можливостей вдосконалення комунікаційної стратегії вітчизняних підприємств. У досліджені проаналізована відомість, лояльність до марок, знання про властивості заквасок, визначені фактори вибору марки, референті групи споживачів, діяльність конкурентів, конкурентні переваги іноземних заквасок тощо.  Дане дослідження включало аналіз зіставлення споживчих інтересів існуючих та потенційних споживачів, а саме споживачів готових заквасок. Виходячи з результатів дослідження для двох груп вітчизняних підприємств даної галузі запропоновані шляхи вдосконалення комунікаційної стратегії з метою захисту своїх конкурентних позицій. Відповідно до отриманих результатів маркетингового дослідження, виявлених чинниках успіху іноземних марок та до стратегії позиціювання вітчизняних марок було запропоновано ряд окремих комунікаційних заходів для компаній, що ввійшли у зону інформаційного дефіциту  та у зону техніко-інформаційного відставання.

Біографії авторів

Катерина Володимирівна Бажеріна, НТУУ "КПІ"

Кандидат наук, Доцент Кафедри промислового маркетингу ФММ

Вадим Володимирович Стадніченко, НТУУ "КПІ"

канд. економ. наук, доцент кафедри промислового маркетингу ФММ, Національний технічний університет України «КПІ»

Посилання

Ганіна В. І. Сучасний погляд на пробіотичні продукти / В. І. Ганіна / / Все про молоко. - 2001. - № 3. - С.38-41

Шубравська О.В. Розвиток ринку молока і молочної продукції: світові тенденції і вітчизняні перспективи / О.В. Шубравська, Т.В. Сокольська // Економіка і прогнозування. - 2008. - № 2. - С. 80-93.

Галак І.М. Залучення інвестиційних ресурсів на молокопереробні підприємства / І. М. Галак // Економіка АПК. - 2007 - № 3 - С.82-85.

Офіційний сайт міністерства економічного розвитку і торгівлі України// http://www.ukrexport.gov.ua/ukr/prom/ukr/4044.html

Постанова кабінету міністрів України № 208 від 17 лютого 2010р. «Про деякі питання удосконалення системи охорони здоров'я» // http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/208-2010-%D0%BF

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-01