СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ: ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ РИНКУ ТА НОВІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • К. А. Полторак Національний технічний університет України «КПІ», Україна
  • Олександр Вікторович Зозульов Національний технічний університет України "КПІ", Україна https://orcid.org/0000-0001-7087-2080

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.12.2015.45716

Ключові слова:

Інтернет-торгівля, соціальні мережі, детермінанти, краудмаркетинг, двоконтурна модель

Анотація

В статті наведені та проаналізовані основні детермінанти розвитку ринку Інтернет-торгівлі. Виявлено фактори розвитку ринку, до яких відносяться збільшення кількості користувачів Інтернетом, зростання рівня покупок через онлайн-магазини та популяризація мобільних пристроїв для здійснення покупок. Розглянуто роль соціальних мереж у процесі здійснення покупок в Інтернеті. Виявлено, що учасники соціальних мереж, не лише спілкуються в даному середовищі, а й формують новий інформаційний простір всередині співтовариств, що впливає на купівельну поведінку споживачів.  Показано, що соціальні мережі перетворилися з каналу комунікації в канал продажу товарів. Також, проаналізовано розвиток мережевої інфраструктури, до якої відносяться платіжні системи та сайти-агреготори, та їх роль у процесі покупки онлайн. Досліджено явище омніканальності продажу, що сформувалось у сучасному мережевому середовищі. На основі проаналізованих детермінант, запропоновано власний підхід до маркетингової діяльності, а саме краудмаркетинг. Розроблено, двоконтурну модель комунікаційного впливу в мережі, що є базою для реалізації концепції краудмаркетингу.

Біографія автора

Олександр Вікторович Зозульов, Національний технічний університет України "КПІ"

Професор Кафедри промислового маркетингу ФММ

Посилання

Украинцы стали активнее покупать в интернет-магазинах [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://zn.ua/TECHNOLOGIES/ukraincy-stali-aktivnee-delat-pokupki-v-internet-magazinah-136689_.html

Доля заказов со смартфонов на ЗаказЮА возросла [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://retail-community.com.ua/news/menedjment/906-v-yanvare-dolya-zakazov-so-smartfonov-na-zakazua-vozrosla-do-18

Поведение потребителей в социальных сетях [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://www.slideshare.net/oliarizenko/ss-24642590

2015 Facebook Industry Report [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://get.simplymeasured.com/2015-05-facebook-report-em.html#i.1f5l4tg1730f70

8 советов как продать через социальные сети [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://mmr.ua/news/id/8-sovetov-kak-prodavat-cherez-socialnye-seti-44412/

Что такое прайс-агрегатор? [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://www.calend.ru/afisha/230/

Знакомимся сплатежной системой Paepal [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://www.vxzone.com/payment/paypal/260-paypal.html

Омниканальность – будущее ритейла [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ebukr.com/2013120319215/omnikanalnost-budushchee-ritejla

За омниканальным потребителем будущее eCommerce [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ebukr.com/2014020723819/za-omnikanalnym-potrebitelem-budushchee-ecommerce

Три совета по созданию омниканальной стратеги [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://mmr.ua/news/id/tri-soveta-po-sozdaniju-omnikanalnoj-strategii-44081/

Потребители охотнее покупают товары брендов которые постят клиентоориентированый контент [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://mmr.ua/news/id/potrebiteli-ohotnee-pokupajut-tovary-brendov-kotorye-postjat-klientoorientirovannyj-kontent-44039

Зозульов О.В., Полторак К.А. Застосування крауд-технології в маркетинговій діяльності підприємств / О.В. Зозульов // Економічний Вісник НТУУ КПІ. – 2014. - №11 – С.422-429.

Зозульов О.В., Полторак К.А. Новий підхід до управління в маркетингу. / О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2013. - №5 (80) – С.48-54.

News & Polls by Ipsos [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ipsos-na.com/news-polls

Socialogue: I Like You and Will Follow You Anywhere! [Електронний ресурс]. ― Режим доступу: http://ipsos-na.com/news-polls/pressrelease.aspx?id=5645

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-01