ЕВОЛЮЦІЯ ФОРМ СЕКСУАЛЬНИХ СТИМУЛІВ У РЕКЛАМІ ТА ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИНУЛИ НА ЇХ СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧАМИ

Є. В. Гнітецький, О. П. Грібініченко

Анотація


У статті досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.


Ключові слова


поведінка споживача; сексуальні стимули; мотивації; дослідження споживчих мотивацій; реклама.

Повний текст:

PDF

Посилання


Infante D. Remembering the Swedish Bikini Team, Beer Advertising's Forgotten First Ladies [Електронний ресурс] / Dave Infante // Thrillist. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.thrillist.com/drink/nation/swedish-bikini-team-old-milwaukee-beer-history-story-behind-the-sexiest-beer-commercials.

Reichert T. Sex in advertising : perspectives on the erotic appeal / T. Reichert, J. Lambiase. – Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc., 2003. – 306 p.

Sex in Advertising [Електронний ресурс] // AdAge. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://adage.com/article/adage-encyclopedia/sex-advertising/98878/.

Spivack E. The History of the Flapper, Part 1: A Call for Freedom [Електронний ресурс] / Emily Spivack // Smithonian.com. – 2013. – Режим доступу до ресурсу: http://www.smithsonianmag.com/arts-culture/the-history-of-the-flapper-part-1-a-call-for-freedom-11957978/.

Vintage Ad Browser. Режим доступу до ресурсу: http://www.vintageadbrowser.com/

Линдстром М. Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя / Мартин Линдстром. – М.: Эксмо, 2010. – 240 с.

Сивулка Дж. Мыло, секс и сигареты / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой. — СПб: Питер, 2002. — 576 с.

Тангейт М. Всемирная история рекламы / Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Бук, 2008. – 270 с.




DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108729

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Є. В. Гнітецький, О. П. Грібініченко

ECONOMIC BULLETIN OF NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE "KYIV POLYTECHNICAL INSTITUTE"

JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”

2014-2016 © Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014-2016 © Факультет менеджменту та маркетингу
2014-2016 © Авторські права належать авторам статей
Київ, 03056, Україна, проспект Перемоги, 37, корпус 1, кім. 237
Тел. +38 044 236 96 73
Е-mail: fmm@kpi.ua