ЛОКАЛІЗАЦІЯ ДОДАТКІВ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Я. О. Колешня Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0002-4856-4898
  • А. Ю. Холодкова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-4898-5382

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264646

Ключові слова:

локалізація, диферсифікація бізнесу, стратегія локалізації, управління бізнесом в часи невизначеності, кризовий менеджмент, діджитал маркетинг

Анотація

Метою статті є аналіз трактування поняття «локалізації» та його актуальності як способу диверсифікації онлайн-бізнесу для забезпечення стабільності роботи підприємства, для виходу на нові ринки та як способу адаптації до нових комплексних обставин в часи невизначеності. Встановлено, що деколи “локалізацію” розглядають виключно як процес лінгвістичний та фокусують увагу виключно на перекладацькому аспекті, проте суть цього терміну дещо ширша і охоплює перш за все аналіз ринку, на якому вже представлений продукт та цільових ринків, де бізнес прагне бути представленим, діагностика потреб, звичок та культурних потреб клієнтів, адаптування можливостей платформ у відповідності до замовлення користувачів і лише як наслідок, можливий переклад деяких засобів або створення нових інтерфейсів іноземними мовами, якщо на це створено попит. Розглянуто приклади вдалого іноземного досвіду впровадження локалізаційних стратегій в ІТ компаніях, які призвели до пожвавлення прибутку, збільшенню конверсії користувачів та позитивним маркетинговим зрушенням.

Посилання

Згурська О. М. Диверсифікація як метод підвищення економічної ефективності підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 13. С. 16–21.

Статистика мобільних додатків 2021: популярність завантажень, тренди. Спостереження Zakaz.ua. URL: https://sostav.ua/publication/statistika-mob-lnikh-dodatk-v-2021-populyarn-st-zavantazhen-trendi-sposterezhennya-90572.html (дата звернення: 22.07.2022).

Vishwanath V., Rigby D. Localization: The Revolution in Consumer Markets. Harvard Business Review. 2006. URL: https://hbr.org/2006/04/localization-the-revolution-in-consumer-markets (дата звернення: 22.07.2022).

What is localization strategy? Pitney Bowes. 2021. URL: https://www.pitneybowes.com/us/blog/what-is-localization-strategy.html#:~:text=A%20localization%20strategy%20is%20a,each%20country%20it%20works%20in. (дата звернення: 22.07.2022).

Азаров О.Д., Черняк О.І., Смольц Д.О., Мельник Ж.А. Платформа для локалізації веб та мобільних додатків. Актуальні проблеми автоматизації та управління: Збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів. 2018. С. 208-213

Austin R. The ROI Benefits of Localization: 4 Big Ways to Grow. URL: https://localizejs.com/articles/convince-stakeholders-localization-roi-data/. (дата звернення: 22.07.2022).

Zghurska O. M. (2018). Dyversyfikatsiia yak metod pidvyshchennia ekonomichnoi efektyvnosti pidpryiemstva [Diversification as a method of improvement of economic efficiency of an enterprise]. Investytsii: praktyka ta dosvid. Vol.13. pp. 16-21. (in Ukrainian)

Statystyka mobilnykh dodatkiv 2021: populiarnist zavantazhen, trendy [Statistics of mobile applications 2021: popularity of downloads, trends]. Sposterezhennia Zakaz.ua. Available at: https://sostav.ua/publication/statistika-mob-lnikh-dodatk-v-2021-populyarn-st-zavantazhen-trendi-sposterezhennya-90572.html (accessed: 22.07.2022).

Vishwanath V., Rigby D. Localization: The Revolution in Consumer Markets. Harvard Business Review. Available at: https://hbr.org/2006/04/localization-the-revolution-in-consumer-markets (accessed: 22.07.2022).

What is localization strategy? Pitney Bowes. Available at: https://www.pitneybowes.com/us/blog/what-is-localization-strategy.html#:~:text=A%20localization%20strategy%20is%20a,each%20country%20it%20works%20in. (accessed: 22.07.2022).

Azarov O.D., Cherniak O.I., Smolts D.O., Melnyk Zh.A. (2018). Platforma dlia lokalizatsii veb ta mobilnykh dodatkiv [A platform for localization of web and mobile applications]. Aktualni problemy avtomatyzatsii ta upravlinnia: Zbirnyk tez dopovidei VI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv – International Scientific and Practical Conference of Young Scientists and Students "Actual Problems of Automation and Control". pp. 208-213 (in Ukrainian).

Austin R. The ROI Benefits of Localization: 4 Big Ways to Grow. Available at: https://localizejs.com/articles/convince-stakeholders-localization-roi-data/. (accessed: 22.07.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-09