МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ТА ЛОГІСТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.139967Ключові слова:
міжнародний маркетинг, комунікації, логістика, інтеграція, високотехнологічні підприємства,Анотація
Стаття присвячена удосконаленню теоретико-методичних засад маркетингової комунікаційної та логістичної бізнес-взаємодії високотехнологічних підприємств у контексті посилення процесів інтеграції, віртуалізації, інноватизації. Встановлено, що розповсюджуючи інтегративний підхід на протязі усього маркетингового ланцюга створення додаткової цінності логісти постійно мають дбати про значну корисність для цільових споживачів міжнародних ресурсних потоків, що своєчасно спрямовуються у їх когнітивний простір. Побудова транснаціональних логістичних мереж і міжнародних систем маркетингових комунікацій на інтегративних засадах дозволяє повною мірою використовувати максимальний потенціал глобальних конкурентних переваг. Інтегровані маркетингові комунікації чинять ефективний і концентрований вплив на цільові аудиторії у міжнародному маркетингу, відбувається зустрічне переміщення інформаційних потоків про реакцію цих аудиторій. Взаємне проникнення корпоративного і товарного брендів у стратегічній і тактичній бізнес-культурі високотехнологічних підприємств потребує також високого ступеню інтеграції міжнародних маркетингових комунікаційних інструментів. Уточнено й розширено інтегральне економічне поняття «транснаціональний інноваційний економічний кластер» та обґрунтовано його маркетингову доцільність запровадження на міжнародних і регіональних ринках товарів і послуг з активним застосуванням новітніх віртуальних інформаційно-комунікативних технологій. Окреслено сучасні тенденції інтеграції і віртуалізації маркетингових комунікацій і логістики, всеохоплюючого застосування Інтернет-маркетингових комунікацій та е-логістики у діяльності високотехнологічних підприємств в електронному бізнесі. У роботі удосконалено маркетингові комунікаційні і логістичні детермінанти інтеграції високотехнологічних підприємств у міжнародному інформаційно-економічному просторі та встановлено взаємозв’язки між ними. Урахування виокремлених детермінант та специфіки взаємозв’язків між ними, приводить до системного інтегрування та взаємопроникнення партнерської бізнес-взаємодії, що особливо активно проявляється у площині міжнародних інноваційних економічних кластерів.
Посилання
Василевський Мирослав, Роман Патора. Інформація та кадри в логістичних системах
/ наук. редактор Є. В. Крикавський. – Л. : Національний університет «Львівська
політехніка», 2001. – 272 с.
Портер Е. Майкл. Конкурентна стратегія. Методика аналізу галузей і конкурентів
/ Майкл Е. Портер; Пер. з англ. – М. : Альпіна Бізнес Букс, 2005. – 454 с.
. Іванов І. В, Баранов В. В. , Лисак Г. І. , Кирсанов О. В. Високотехнологічні
підприємства в епоху глобалізації. – М. : Альпина Паблишер, 2003. – 416 с.
Official site Airbus Company. - URL: https://www.airbus.com.
Касян С. Я. Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій
високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів. Вісник
Національного університету «Львівська політехніка», Серія: Логістика: Збірник наукових
праць. Голова Редакційно-видавничої ради д.е.н., проф. Н. І. Чухрай. – Львів: Видав-во
Львівської політехніки. – 2017. – №863. – С. 68–76.
Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності,
ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – №2. – С. 85–97. – URL:
http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2017/2/85-97.
Шевців Л. Ю. Стратегічне логістичне управління діяльністю машинобудівних
підприємств в умовах євроінтеграційних процесів. Вісник Дніпровського університету:
серія: Світове господарство і міжнародні економічні відносини. – 2017. – Том 25. –
Випуск 9. – С. 118–136.
Зозульов О. Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. Зозульов, М.
Григораш. Маркетинг в Україні. – 2010. – №2. – С. 36–42.
Крикавський Є. В. Логістичне управління.– Львів: Видавництво Національного
університету «Львівська політехніка», 2005. – 684 с.
Сагайдак М. П., Іщенко М. І. , Гелевачук З. Й. Ефективність використання
маркетингових стратегій промисловими підприємствами. Інвестиції: практика та досвід.
– 2013. – №18. – С. 64–68.
Окландер М. А. , Окландер Т. О. ,. Яшкіна О. І Тенденції маркетингових досліджень:
онлайн панелі та онлайн спільноти. Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2018. – №1. –
С. 118–129. – URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2018/1/118-129.
Мінекономрозвитку створює центри підтримки технологій і інновацій. – URL:
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.