МЕТОД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ МЕНЕДЖМЕНТ-КОНСАЛТИНГУ НА ОСНОВІ СИСТЕМНОГО БІЗНЕС-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • В.М. Тупкало Київський інститут інтелектуальної власності та права Національного університету «Одеська юридична академія», Україна https://orcid.org/0000-0002-6594-530X

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216369

Ключові слова:

менеджмент-консалтинг, бізнес-процеси, база знань, піраміда менеджменту, процесно – орієнтована система управління підприємством

Анотація

      У статті викладені розроблені автором концептуальні засади і обґрунтування методу реалізації проектів менеджмент-консалтингу на основі системного бізнес-орієнтованого підходу. Метод пропонується розглядати як причинно-наслідковий послідовність етапів створення корпоративних знань (бази знань) про процесно-орієнтованої системи управління підприємства. Наявність такої бази знань дає можливість менеджменту підприємства швидко й адекватно реагувати на порушення в роботі технологічних бізнес - процесів ланцюжка створення бізнес - цінності в контексті збереження довіри партнерів й споживачів, забезпечення конкурентоспроможності й подальшого безперервного розвитку в своїй сфері бізнесу. Наукова новизна пропонованого методу проведення  менеджмент-консалтингового проекту на підприємствах виробничої сфери на основі системного бізнес-орієнтованого підходу полягає у тому, що на відміну від існуючих методів етапність консалтингового проекту визначається системною причинно-наслідковою TML моделлю створення процесно – орієнтованої системи управління підприємства (моделлю етапів організаційного програмування системи управління підприємства). При цьому відбувається послідовне бієктивне відображення топології дерева генеральної бізнес-цілі підприємства в топологію дерева показників досяжності рівневих бізнес-цілей дерева генеральної бізнес-цілі. Далі відбувається бієктивне відображення топології дерева показників у топологію піраміди процесного менеджменту підприємства. Крім того, на етапах діагностики системи технологічних бізнес-процесів використовується модель ланцюжка створення бізнес-цінності підприємства.

Посилання

Тупкало С.В., Тупкало В.Н. Методика решения задачи оптимизации организационной структуры процессно - ориентированного предприятия на основе принципа «Структура следует за стратегией». Системи управління, навігації та зв’язку: зб. наук. пр. К.: ЦНДІНУ, 2009. Вип.3(11). С.69 - 76.

Тупкало В.М. Бізнес – інжиніринг сучасних процесно – орієнтованих підприємств: монографія. К.: ДУТ. 2016. 281 с.

Офіційний сайт Товариство з обмеженою відповідальністю «Бюро Управлінського Консультування». URL: https://www.ua-region.com.ua/30726413 (Дата доступу: 4 листопада 2019 р.).

Офіційний сайт Консалтингова компанія «Супремум». URL:Режим доступу: http://i.supremum.com.ua/supremum/ (Дата доступу: 4 листопада 2019 р.).

Рожина О. Отношения «консультант-клиент». URL: http://www.consultingpr.narod.ru/ro.html (Дата доступу: 24 вересня 2019 р.).

Переверзев П.П. Анализ взаимосвязей бизнес-процессов, организационной структуры и функций информационных систем предприятия на основе матричного исчисления. Вестник ЮУрГУ. Серия «Экономика и менеджмент». 2015. № 4. С.75- 86.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-16