МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ВЕБ-РОЗРОБКИ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216377Ключові слова:
інновації, інноваційна політика підприємства, технологічна політика, процесна методологія, ринок веб-розробкиАнотація
Галузь інформаційних технологій займає важливу стратегічну позицію у розвитку держави, адже на сьогоднішній день це друга найбільша ґалузь з експорту послуг в Україні. Розвиток ринку веб-розробки, який є складовою IT-галузі, почав уповільнюватися. Зниження попиту на низькотехнологічні веб-продукти зумовлює підприємства створювати інноваційні веб-продукти та адаптуватися до нових ринкових умов, що визначає актуальність формування інноваційної політики. Проведене маркетингове дослідження та теоретико-методологічні засади формування моделі інноваційної політики підприємства стали підґрунтям для розроблення моделі реалізації інноваційної політики ТОВ «АІКРАФТ», що здійснює свою діяльність на ринку веб-розробки. Для реалізації місії підприємству рекомендується здійснювати інноваційну діяльність та вдосконалити технологічну політику і процесну методологію, що дозволить створювати веб-продукти. Було запропоновано модель реалізації інноваційної політики для українського IT-підприємства з метою посилення конкурентоспроможності підприємства на ринку веб-розробки. В межах розробленої моделі були визначені найвпливовіші фактори маркетингового середовища діяльності підприємства на ринку веб-розробки, розглянуто оцінку інноваційного потенціалу підприємства, рекомендовано стратегію інноваційного розвитку підприємства та визначено напрямки вдосконалення інноваційної діяльності. Було розроблено комплекс практичних рекомендацій щодо вдосконалення технологічної політики та процесної методології підприємства, а також розглянуто показники оцінки інноваційної політики. Серед рекомендацій щодо вдосконалення технологічної політики можна зазначити наступні: впровадження високорівневих мов програмування; перехід від PHP 5 до PHP 7, перехід від платформи Flash до технології MotionUI, перехід від бібліотеки jQuery до використання AngularJS, впровадження Djiango та Ruby on Rails як технологій для створення Backend частини веб-сайтів; впровадження якісно нових підходів тестування. Процесну методологію рекомендується вдосконалити наступними інноваціями: впровадження системи Continuous integration, впровадження Agile та Kanban, як нових процесів розробки веб-продуктів; формування стандартизованого процесу взаємодії із клієнтами та передачі проекту.
Посилання
Кубишина Н.С., Цапук О.Ю., Солнцев С.О. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування [Текст] : монографія. К: НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського», 2017. 216 с.
Кубишина Н.С. , Лебеденко С. О. , Гнітецький Є. В., Черненко О. В., Маркетингове забезпечення інноваційних процесів промислових підприємств: монографія. К.: НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського», 2017. 166 с.
Десять главных IT-трендов ближайших 3-5 лет // hightech.fm. 2017. URL: https://hightech.fm/2017/10/09/gartner_it.
Проблеми та перспективи розвитку ІТ-галузі в Україні // spilnota.net.ua. 2018. URL: http://www.spilnota.net.ua/ru/article/id-1880/.
Кубишина Н.С., Цапук О.Ю. Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2014. № 11. C.356-362.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.