ЗАОХОЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН У СЕГМЕНТАХ ВЕЛНЕС- І ТЕРМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.240453Ключові слова:
термальний туризм, транскордонний напрямок, маркетинг відносин, велнесАнотація
Стаття присвячена сегменту туризму, особливо оздоровчому, велнес та термальному, які стають все більш популярними варіантами для відвідувачів, охочих отримати доступ до процедур, що виявляються недоступними для них у їхніх рідних країнах через відсутність коштів, відсутність доступності або тривалого очікування у списках бажаючих. Удосконалено розуміння сутності інноваційного процесу та реляційного маркетингу: теоретичні та практичні наслідки для оздоровчого, велнес та термального туризму в транскордонних напрямках. Ця стаття пропонується як концептуальна робота з оглядом літератури, яка об'єднує основні компоненти інновацій та їх наслідків з точки зору туриста і маркетингу відносин (тобто з точки зору відвідувача). На основі глибокого аналізу наукової літератури зазнала подальшого розвитку класифікація оздоровчого та медичного туризму. Представлене дослідження покликане здійснити теоретичний внесок в управління інноваціями в конкретних туристичних контекстах (тобто оздоровчий, лікувальний і термальний туризм) в транскордонних туристичних напрямках (Португалія і Іспанія, зокрема, Єврорегіон Північної Португалії та Галісії). Концептуальна модель, яка узагальнює динамічну природу процесу запуску, була адаптована до процесів в оздоровчому, велнес та термальному туризмі. Було дано визначення транскордонного регіону як території на кордоні, що складається з місцевих органів влади, що беруть участь в угодах про транскордонне співробітництво. Також було доведено, що транскордонні регіони можуть відрізнятися, наприклад, залежно від ступеня співробітництва (висока або низька інтенсивність) або географічної протяжності (низька або висока). Особливу увагу було приділено Єврорегіонам, які схильні визначати себе як мікро-транскордонні регіони, зі зменшеною географічною протяжністю між суміжними просторами. Була запропонована концептуальна модель, що пов'язує маркетинг відносин і результат інновацій в туризмі (довіра, прихильність, якість послуг, задоволеність і лояльність). Запропонована модель описує взаємозв'язок між такими змінними: співпраця, задоволеність медичним і тепловим туризмом; прихильність і задоволеність медичним і тепловим туризмом; довіра та задоволеність медичним і тепловим туризмом; загальна задоволеність медичним і тепловим туризмом.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Bruno Barbosa Sousa, César Barros
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Авторські права належать авторам статей.
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць, автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.