Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Головна
Архіви
Редакційна колегія
Про журнал
Порядок рецензування
Політика щодо плагіату
Редакційна етика
Відкритий доступ
Розгляд інформації та звернень
Умови публікації
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 24 (2022): Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут»
№ 24 (2022): Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут»
Опубліковано:
2023-10-31
Економічна теорія
ЗМІСТ ТА ПРИНЦИПИ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕРЕСІВ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
М.М. Климчук, А.Д. Кухарук, Т.В. Іванова, К.Ю. Редько
7-11
PDF (English)
УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЯМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
М.В. Маслак, А.В. Кобєлєва, П.Г. Перерва
12-17
PDF
Економічні проблеми сталого розвитку національної економіки
ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ ПОВОЄННОГО ПРИСКОРЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
Л.Г. Богуш
18-24
PDF
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ РОСЛИННИЦТВА ПОВОЄННОГО ЧАСУ
В.Л. Вакуленко
25-30
PDF
Міжнародна економіка
УКРАЇНА ЯК ГЛОБАЛЬНИЙ ГРАВЕЦЬ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ В ТРЕТЬОМУ ДЕСЯТИЛІТТІ ХХІ СТОЛІТТЯ
С.В. Войтко
31-37
PDF
КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НА УКРАЇНСЬКОМУ ТА ПОЛЬСЬКИХ РИНКАХ ПРОДУКЦІЇ ШВИДКОГО ПРИГОТУВАННЯ
В.Я. Голюк, В.В. Ганштель
38-42
PDF
Галузева економіка
СВІТОВА АВТОМОБІЛЕБУДІВНА ІНДУСТРІЯ В УМОВАХ ЕЛЕКТРИФІКАЦІЇ ТРАНСПОРТУ: РОЗВИТОК КОНЦЕПЦІЇ ТА СТАНОВЛЕННЯ НОВОГО ЦЕНТРУ ВИРОБНИЦТВА
А.Є. Зара
43-50
PDF
ТЕХНОЛОГІЇ ІНДУСТРІЇ 4:0 У ЦИФРОВІЙ ПАРАДИГМІ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
С.М. Петько
51-62
PDF
Економіка підприємства
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН У СТРУКТУРІ ПІДПРИЄМСТВА ПІД ЧАС РЕЛОКАЦІЇ
О.А. Підлісна
63-69
PDF
ЕВОЛЮЦІЙНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПТУ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ В БУДІВЕЛЬНОМУ СЕКТОРІ
О.Л. Шпатакова
70-74
PDF
Менеджмент
ВПЛИВ ІМІДЖУ МЕНЕДЖЕРА НА ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
Т.В. Воронько-Невіднича, Н.В. Баган, А.І. Торяник
75-79
PDF
СУЧАСНА МОДЕЛЬ ІНВЕСТИЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЛІСОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
В.В. Дикань , О.В. Хорошко
80-84
PDF
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
К.О. Копішинська, А.Ю. Грабина
85-92
PDF
ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ІННОВАЦІЙНО-АКТИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
М.О. Кравченко, М.А. Леонтовська
93-98
PDF
Маркетинг
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЗМІН
О.В. Зозульов, Т.О. Царьова
99-103
PDF
БРЕНД ЯК ФАКТОР УСПІШНОГО МАРКЕТИНГУ (НА ПРИКЛАДІ БРЕНДУ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ)
І.В. Поручинська, В.І. Поручинський, А.М. Слащук
104-109
PDF
Економіко-математичне моделювання бізнесових процесів
МОДЕЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ФОНДУ АКЦІЙ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ ФІНАНСОВИМИ ДЕРИВАТИВАМИ ТА ХЕДЖУВАННЯ
Г.К. Юхименко, І.С. Лазаренко
110-119
PDF