Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Головна
Архіви
Редакційна колегія
Видавнича політика
Видавнича етика
Політика відкритого доступу
Політика рецензування
Політика інформованої згоди
Політика відкликання / внесення поправок до статей
Політика щодо використання технологій штучного інтелекту
Рекламна політика
Політика щодо плагіату
Розгляд інформації та звернень
Умови публікації
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 34 (2025): Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут»
№ 34 (2025): Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут»
Опубліковано:
2025-11-23
Весь випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Економічні проблеми сталого розвитку національної економіки
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МАШИНОБУДУВАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
М. О. Кравченко, В. О. Салабай
7-14
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ЦИРКУЛЯРНОЇ БІОЕКОНОМІКИ В УКРАЇНІ
М. І. Яремова
15-21
PDF
Міжнародна економіка
УПРАВЛІННЯ ЄС В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
С. О. Радзієвська
22-28
PDF
ІПОТЕЧНЕ КРЕДИТУВАННЯ ЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ В УКРАЇНІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ
О. Ю. Сотніков
29-35
PDF
Менеджмент
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЧЕРЕЗ ПРОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Л.П. Артеменко, О.В. Гук, К.А. Довгань
36-41
PDF (English)
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ЯК ЕЛЕМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
С. П. Білоус, Р. К. Чакалов, Д. О. Мошенець
42-46
PDF
КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ГІБРИДНОЇ РОБОТИ
С. О Назарова , М. В. Слісаренко
47-53
PDF
FEATURES OF PROJECT MANAGEMENT IN THE CREATIVE INDUSTRIES IN THE CONTEXT OF DIGITAL TRANSFORMATION
І. М. Перерва, І. А. Грузіна
54-59
PDF
Маркетинг
АУДИТ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ У ВОЄННИЙ СТАН: МЕТОДИЧНІ АДАПТАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНІ ВИКЛИКИ
В. В. Зеліч
60-66
PDF
РОЛЬ АВТОМАТИЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОЦЕСІВ В ЗАБЕЗПЕЧННІ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
А. В. Новак , О. В. Бучинська
67-72
PDF
МАРКЕТИНГОВІ ФУНКЦІЇ ВЕБСАЙТІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Л. В. Потрашкова, М. С. Гармаш
73-76
PDF
КРОС-КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙ У БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТІ: АДАПТАЦІЯ БРЕНДІВ ДО НОВИХ КУЛЬТУРНИХ СЕРЕДОВИЩ ЧЕРЕЗ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЮ
Д. В. Райко
77-81
PDF
Інноваційно-інвестиційні процеси
ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙ В ПРОЦЕСИ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В КОНТЕКСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ДИСБАЛАНСІВ
А.М. Ковальчук, В.Е. Мельничук
82-86
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ ПІДПРИЄМСТВ АПК НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ
К. О. Копішинська, В. Д. Прокудіна
87-92
PDF
ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КРАЇНИ У ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
Н. Є. Скоробогатова , О. С. Дорошенко
93-98
PDF (English)
Економіко-математичне моделювання бізнесових процесів
УПРАВЛІННЯ ПОРТФЕЛЕМ ЦІННИХ ПАПЕРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ У АНАЛІЗІ ЧАСОВИХ РЯДІВ
І. С. Лазаренко, Є. О. Крикун
99-106
PDF (English)
ПРОГНОСТИЧНА МОДЕЛЬ ТЕХНОГЕННОЇ ЕКОНОМІКИ
Н. В. Юдіна
107-113
PDF (English)