Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
  • Головна
  • Архіви
  • Редакційна колегія
  • Видавнича політика
    • Publishing Ethics
    • Політика відкритого доступу
    • Політика рецензування
    • Політика інформованої згоди
    • Політика відкликання / внесення поправок до статей
    • Політика щодо використання технологій штучного інтелекту
    • Рекламна політика
    • Політика щодо плагіату
    • Розгляд інформації та звернень
  • Умови публікації
  • Контактна інформація
Пошук
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

маркетинг Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 25 з 46 результатів 1 2 > >> 

СУТНІСТЬ ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ

Т.В. Павленко

ОСОБЛИВОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ

С.О. Солнцев, О.П. Грібініченко
2018-06-10

СПЕЦИФІЧНІ ВІДМІННОСТІ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ВІД Інтернет-МАРКЕТИНГУ

Михайло Анатолійович Окландер, Ольга Олександрівна Романенко
2015-07-01

ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ДЕТЕРМІНАНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТ НА РИНКУ ІНВЕСТИЦІЙ

Марія Олексіївна Базь, Є. А. Домашева
2015-07-01

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ

О. С. Тєлєтов
2015-07-01

СУБ’ЄКТИ РИНКУ КІБЕРСПОРТУ ТА ВІДНОСИНИ МІЖ НИМИ

Є.В. Чайка, О.В. Зозульов

РОЛЬ КОНТЕНТ МАРКЕТИНГУ В РАМКАХ INBOUND МАРКЕТИНГУ

В.В. Дергачова, З.В. Григорова
7-13
2023-09-11

BIG DATA В МАРКЕТИНГУ: ОРІЄНТАЦІЯ НА СПОЖИВАЧА

Є. В. Гнітецький

СТАН ТА ДИНАМІКА РОСТУ РИНКУ КІБЕРСПОРТУ

Є.В. Чайка
2018-07-08

ФОРМУВАННЯ ОМНІКАНАЛЬНОЇ ЗБУТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

О. В. Зозульов, М. Левченко
2016-10-19

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ЗМІН

О.В. Зозульов, Т.О. Царьова
99-103
2023-10-31

УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА «КLN»

Н. С. Кубишина, О. А. Липницька

ПРОЦЕСНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ МОДЕЛІ ТОВАРУ

О. В. Зозульов, Т. О. Царьова

ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ МОТИВАЦІЙ НА ІННОВАЦІЙНУ ТЕХНОЛОГІЮ ОЧИЩЕННЯ ВОДИ

Н. В. Юдіна

ТЕХНОЛОГІЧНЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Т.О. Царьова, О.В. Зозульов , О. В. Черненко
2021-09-27

ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

І.В. Пономаренко, І.І. Віннікова, Г.М. Гребньов
2018-07-25

РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМТСВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

М.А. Северин, С.О. Солнцев
2020-11-16

СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВІДЧИЗНЯНОГО РИНКУ КОМБІКОРМІВ ТА БІОЛОГІЧНИХ МІНЕРАЛЬНО-ВІТАМІННИХ ДОБАВОК

С.В. Вишницька, О.В. Зозульов
102-108
2023-09-11

ЕФЕКТИВНІ ЛОГІСТИЧНІ ПРОЦЕСИ ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА НА СВІТОВОМУ РИНКУ АВТОМОБІЛІВ

О. П. Савич

ЗАОХОЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН У СЕГМЕНТАХ ВЕЛНЕС- І ТЕРМАЛЬНОГО ТУРИЗМУ

Bruno Barbosa Sousa, César Barros
2021-09-22

МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА ТА ЛОГІСТИЧНА ІНТЕГРАЦІЯ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

С. Я. Касян
2018-07-31

ВИДИ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ

Т. О. Царьова, О. В. Зозульов, Є. В. Гнітецький
2022-06-28

РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОДУКЦІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

К. В. Мазур, Я. В. Гонтарук
160-165
2022-09-14

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В СФЕРІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

Е. П. Шаповалова

АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

О. В. Зозульов, А. Т. Василенко
1 - 25 з 46 результатів 1 2 > >> 
English Українська

2004-2025 © Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»

Про цю видавничу систему